Hayer Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hei! Tenkte jeg bare skulle friske opp den lille kunnskapen jeg har og tilegne meg noe mer. Så tenkte jeg skulle lage en funksjon for å gjømme unna en table når man kaller funksjonen. Slik ser den ut nå <script type="text/javascript" language="javascript"> function hide(tbl) { table = document.getElementById(tbl); if(table.style.visibility=="hidden") { table.style.visibility = "visible"; } else { table.style.visibility = "hidden"; } } </script> <table id="tbl"> <tr> <td>LOL</td> </tr> </table> <input value="Hide!" type="button" onclick="hide('tbl');" /> Å tenkte vidre; "Dette blir jo alt for enkelt.." Men akk, nei, det ble det ikke. La til litt <script type="text/javascript" language="javascript"> function hide(tbl) { table = document.getElementById(tbl); if(table.style.visibility=="hidden") { table.style.visibility = "visible"; table.style.height = "600"; } else { table.style.visibility = "hidden"; table.style.height = "0"; } } </script> <table id="tbl"> <tr> <td>LOL</td> </tr> </table> <input value="Hide!" type="button" onclick="hide('tbl');" /> Men det funka dårlig, så nå står jeg litt fast å derfor vender jeg meg til dere i håp om litt rask hjelp ^^, Endret 19. desember 2008 av Hayer Lenke til kommentar
xqus Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Anbefaler deg å se litt på jQuery. Det lar det løse slike oppgaver utrolig elegant. Kanskje litt overkill, but still. http://www.learningjquery.com/2006/09/slicker-show-and-hide Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Neh, ikke noe overkill det. Fant utav det, men sitter på en annen pc så kan ikke poste kildekoden. Hvis noen absolutt må ha den er det bare å sende PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå