Fjaslokt Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Prometeia kabinett er på vei og skal snart begynne med ekstremklokking, har alt klart bortsett ifra at jeg skal ha nytt hovedkort, der er det mange å velge i , og jeg stusser mellom endel. Så jeg trenger litt hjelp til å finne det mest overklokkingsvennlige HK på markedet i dag! (socket a) MVH Karl Sivert Skatland Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvis du har en loddebolt og stø hånd så har du et utmerket alternativ: 1 EPoX 8RDA+ Gå inn på www.overclockers.com og se under cpu-database hvilke som ligger på topp. ca 85% er epox.. Aberet er at noen kort må voltmoddes mer eller mindre enn andre. Og da mener jeg ikke bare voltmodding til cpu, men også til southbridge og mere til... Et annet: 2 Asus a7n8x. Noen er svært heldige med dette kortet. Hvis du søker på forumer rundt om så er det svært mange som jobber med fsb økning på dette kortet. Det innebærer serisøse modifikasjoner... DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå