Exozza Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hei folkens, jeg har tenkt å ønske meg Swap Magic til jul. Jeg har en SCPH-500004. Jeg skal få foreldrene mine til å bestille det fra nettet, og derfor må jeg bestemme meg nå hvilken versjon o.l av Swap Magic jeg vil ha. Mine spørsmål er: Hvilken Swap Magic burde jeg velge? (Utifra denne siden) Noen jeg burde vite om Swap Magic før jeg bestiller det? Endret 19. desember 2008 av Exozza Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du burde nok kjøpe Swap Magic 3.6 + Slide tool. Det du burde være obs på ang din maskin (scph-50004 - V9) er at den har en svakhet på laser. Hvis man bruker brente dvd plater av lav kvalitet eller ripete plater som gjør at laser må jobbe litt ekstra kan man risikere å brenne laseren (den dør). Hvis dette skjer må en chip på hovedkortet byttes samt laser. Det som gjøres for å forhindre dette er å få utført en Romeo fix. Søker du litt på nettet finner du mer info om dette. Vet flere som har brukt sine maskiner lenge uten problemer, men har også sett maskiner som dette har skjedd på. Så vil bare gi deg et lite obsobs. Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilke plater burde jeg bruke da? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilke plater burde jeg bruke da? Jeg bruker å anbefale (og bruker selv kun dette) Verbatim DVD-R. Når du brenner backups så anbefaler jeg også at du senker hastigheten til 4x (evt det laveste nærmeste mulige) Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Er det et spesielt program jeg bør bruke til å brenne diskene med? EDIT: Da var Swap Magic 3.6 + Slide Tool bestilt Endret 19. desember 2008 av Exozza Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det et spesielt program jeg bør bruke til å brenne diskene med? EDIT: Da var Swap Magic 3.6 + Slide Tool bestilt Har selv brukt nero. Og det har fungert utmerket. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Synd jeg ikke så dette før, men du burde helt klart avbestille den swap møkka, for den er ikke verdt en dritt!! gammeldags søppel, som ikke skulle vært i salg lenger... Du kommer garantert til å angre bittert på at du kjøpte dette Det ENESTE som fungerer uten problemer, er en modchip (matrix infinity) og en subzero fix... romeo fix er bortkastede penger. Så hvis du har mulighet til å avbestille, så gjør det fort som f***, og få montert inn en chip i steden, så slipper du problemer... Maskinen din vil da spille av alt, UTEN noen form for problemer, og du slipper bytting av plater osv, MYE bedre, og MYE enklere Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg bryr meg egentlig ikke om det tar litt tid, jeg spiller faktisk ikke så mye på den uansett. Jeg ville bare ha noe slik at jeg kan spille noen spill vi har kjøpt i USA og "visse" andre spill Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Sorry for dobbel, men jeg trenger kjapt svar! Foreldrene mine var nettopp ute for å finne Verbatim DVD-R dvd'er, men de fant dem ikke, så de kjøpte heller TDK DVD-R. Er de av dårlig kvalitet, eller er de like gode som Verbatim? Endret 23. desember 2008 av Exozza Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sorry for dobbel, men jeg trenger kjapt svar! Foreldrene mine var nettopp ute for å finne Verbatim DVD-R dvd'er, men de fant dem ikke, så de kjøpte heller TDK DVD-R. Er de av dårlig kvalitet, eller er de like gode som Verbatim? De er helt greie. Har selv brukt litt TDK. Men Verbatime er bedre. Men tror ikke det skal være noe fare å bruke dem. Plater du burde holde deg unna er "rema1000" plater. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Synd jeg ikke så dette før, men du burde helt klart avbestille den swap møkka, for den er ikke verdt en dritt!! gammeldags søppel, som ikke skulle vært i salg lenger... Du kommer garantert til å angre bittert på at du kjøpte dette Det ENESTE som fungerer uten problemer, er en modchip (matrix infinity) og en subzero fix... romeo fix er bortkastede penger. Så hvis du har mulighet til å avbestille, så gjør det fort som f***, og få montert inn en chip i steden, så slipper du problemer... Maskinen din vil da spille av alt, UTEN noen form for problemer, og du slipper bytting av plater osv, MYE bedre, og MYE enklere Helt enig med deg at swap og alt det der er tull. Har selv bare brukt matrix infinity til mod. Men subzero fix i v9?? Er noen år siden jeg holdt på nå, men trodde den kun var for de første slim maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå