razh0r Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Herreminskraper!! http://www.myspace.com/underoath [fjortismode]Dette er så utrolig sykt!! Underoath spiller i Oslo 22april neste år! Superstoked :D [/fjortismode] Har allerede sikret meg billetter. Noen andre her som skal? Endret 19. desember 2008 av razh0r Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 JAaa!!!! Selvfølgelig skal jeg dit Underoath is teh shit leesm Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Dette kommer til å bli ville greier... Noen som har hørt noe om de drasser med seg noen backupbands? Endret 1. januar 2009 av J-Core Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har ikke hørt noe enda. Hadde vært digg med noe norsk underoath-ish som oppvarming Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Bandet i signaturen min skulle varmet opp vett! Det hadde vært noe! Regner med de kun skal ha et oppvarmingsband. Aner ikke hvilket tho. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Benea Reach @ warmup Myspace Endret 15. januar 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan funker opplegget på sentrum scene når det er både 18år og fri aldersgrense? Blir nederste del ved baren og sånn kun tilgjengelig for folk over 18? Eller blir de som er over 18 merket slik at det kun er disse som få kjøpt i baren? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Folk under 18 må vel være i Galleriet. Har aldri vært der før, men antar at det er en balkong med sitteplasser? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er det ja.. En balkong.. Jaja, da får vi i så fall moshe i fred fra de umydige.. hehe Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tipper jeg tar turen, skal bare forehøre meg litt med noen kompiser først : D Noen som vet når det begynner/er ferdig? razh0r: bandet ditt var mektig fett! Digga vokalisten, litt typ Oliver Sykes @ Suicide Season : D Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er så sinnsykt stoked, gleder meg som en liten unge! xBoffen: Takker så mye for det! Utrolig flott å høre:) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Gleder meg rimelig mye sjøl, bestillte billett her om dagen : D Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Konserten var bra syk! Litt kjipern at vi var så få andre i moshen, men fortsatt, konge! Noen som vet om noen har anmeldt konserten, eller om det finnes film/foto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå