Gå til innhold

Hardware.no: hw.no tester: Ser dere på tilbakemeldingene dere får når dere vurderer nye tester?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Satt å funderte litt her, det er mange tester dere gjør som får svært få tilbakemeldinger i forumet. Hvordan ser dere på dette når dere skal teste noe annet? Det jeg tenkte på var att fks;

Det er mange av oss som leser testene deres men ikke kommenterer de, registreres dette så dere faktisk vet hvor mange som leser en test? Eller er det slik att dere kun ser på antall svar i forumet på om en test er "vellykket" eller ikke?

Grunnen til att jeg lurer er jo ganske enkel, fjerner dere fremtidige tester dere hadde planlagt fordi responsen i forumet var noe lavere enn dere hadde trodd?

For min egen del så er det mange tester jeg nyter å lese, dog så har jeg ikke noe og bidra med i en diskusjon rundt testen. Dette gjelder sikkert mange andre også. Vil dette føre til att dere slutter å teste tema X da?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå snakker jeg kun for meg selv og testene jeg skriver, men jeg vet at alle artikkelforfattere leser igjennom forumtråden. Selv blir alle tilbakemeldinger som anngår selve testen notert og vurdert, men det er ikke slik at alt som er relevant kan bli ordnet frem til neste test.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...