Thomas-lsk Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 har får tiden en HP Pavilion zv6000. Når jeg spiller spill som Fear og wow skrur pc'n seg bare av. Noen som vet hva det skyldes. Disse spillene som får pc'n til å skru seg av, har jeg spilt før uten lagg. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vil nokk si at pcen din slår seg av pga overoppheting. Har vell hatt denne en stund antar jeg? få den rengjort for støv inni så skal du se at den slutter å slå seg av. Lenke til kommentar
Thomas-lsk Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) hvordan gjør jeg det? Pc'n lagger også på spill som jeg har spilt før ut lagg! får jeg spilt disse spillene uten lagg hvis jeg rengjør pc'n? Endret 19. desember 2008 av Thomas-lsk Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan enten få noen som kan slikt til å skru den opp og få den ren. Men kan også prøve med trykkluft bare inn der den blåser ut luft og tar inn luft. Men mange som ikke vil anbefale det da. Har selv rengjort mange bærbar pcer slik, og nesten eneste måten å gjøre det på uten å skru den i biter. Men ikke ha for mye trykkluft ihvertfall Pc'n lagger også på spill som jeg har spilt før ut lagg! får jeg spilt disse spillene uten lagg hvis jeg rengjør pc'n? Nei, tvilsomt. Dette kommer nokk av lengre tid med oppsamling av intenett historikk og div spam som sikkert er på pcen din, har vel ikke defragmentert heller? Alle OS vil etterhvert gå tregere hvis det ikke blir vedlikeholdt. Lenke til kommentar
Thomas-lsk Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 jeg defragmenter pc'n min jevnlig...men ville det ha hjulpet å reformatere den? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hjelper å formatere og legge inn Os'et på nytt ja, alltids det beste. Men når det kommer til varmen som utvikles så er du nøtt til å renske den for støv. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har du vurdert bedre kjøling på pc`en din ? Spesielt minne/cpu og skjermkort som er utsatt her. Hvordan er luftgjennomstrømninga på den ? Ellers ville jeg reformatert hvis det ikke blir noen forbedring etter rengjøring. Selv støvsuger jeg foran, bak og inni pc`en to ganger i mnd. :-) Lykke til! -x- Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har du vurdert bedre kjøling på pc`en din ? Spesielt minne/cpu og skjermkort som er utsatt her. Hvordan er luftgjennomstrømninga på den ? Ellers ville jeg reformatert hvis det ikke blir noen forbedring etter rengjøring. Selv støvsuger jeg foran, bak og inni pc`en to ganger i mnd. :-) Lykke til! -x- Hvis du har lest hele posten så villa du forstått at det er snakk om en bærbar pc. Lenke til kommentar
Thomas-lsk Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 takk for hjelp alle sammen...da skal jeg prøve å "rense dataen for støv";P Lenke til kommentar
Thomas-lsk Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 når jeg skulle rense datan for støv og skrudde av alle skruene på dekselet på undersiden ville ikke dekselet av...noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå