Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'n skrur seg av under spilling!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan enten få noen som kan slikt til å skru den opp og få den ren. Men kan også prøve med trykkluft bare inn der den blåser ut luft og tar inn luft. Men mange som ikke vil anbefale det da. Har selv rengjort mange bærbar pcer slik, og nesten eneste måten å gjøre det på uten å skru den i biter. Men ikke ha for mye trykkluft ihvertfall

Pc'n lagger også på spill som jeg har spilt før ut lagg!

får jeg spilt disse spillene uten lagg hvis jeg rengjør pc'n?

Nei, tvilsomt. Dette kommer nokk av lengre tid med oppsamling av intenett historikk og div spam som sikkert er på pcen din, har vel ikke defragmentert heller? Alle OS vil etterhvert gå tregere hvis det ikke blir vedlikeholdt.

Lenke til kommentar

Har du vurdert bedre kjøling på pc`en din ? Spesielt minne/cpu og skjermkort som er utsatt her.

Hvordan er luftgjennomstrømninga på den ?

Ellers ville jeg reformatert hvis det ikke blir noen forbedring etter rengjøring. Selv støvsuger jeg foran, bak og inni pc`en to ganger i mnd. :-)

Lykke til!

-x-

Lenke til kommentar
Har du vurdert bedre kjøling på pc`en din ? Spesielt minne/cpu og skjermkort som er utsatt her.

Hvordan er luftgjennomstrømninga på den ?

Ellers ville jeg reformatert hvis det ikke blir noen forbedring etter rengjøring. Selv støvsuger jeg foran, bak og inni pc`en to ganger i mnd. :-)

Lykke til!

-x-

Hvis du har lest hele posten så villa du forstått at det er snakk om en bærbar pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...