Vegard_Haug Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Et klassisk eventyrspillet slippes i forbedret utgave på Nintendos konsoller. Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gah, nå må jeg kjøpe DS da jo -_- Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 hoho, viste jeg ville få bruk for min ds! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Broken Sword er jo genialt Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) "Et klassisk eventyrspillet slippes i forbedret utgave på Nintendos konsoller." --> "Det klassiske eventyrspillet..." eller: --> "Et klassisk eventyrspill..." ------------------------------------------------ Uansett.. veldig kult. DS egner seg jo veldig godt for pek og klikk eventyr, fint å kose seg med på tur. Endret 19. desember 2008 av Dipso Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har min PSone utgave i hylla enda Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Må nesten skaffe meg dette her. Har ikke DS, så da må det bli til Wii i tilfelle. Har hatt det mye moro med de to første spillene i serien. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 WOO! Endelig et skikkelig point&click adventure spill til DS! Nå mangler bare Curse of monkey island Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Broken Sword serien er min favoritt innen pek-og-klikk spill, spesielt de 2 første spillene er helt geniale og 2 av de beste spillene jeg noen gang har spillt! Håper det kommer med stemmer på DS-utgaven. Runaway kom uten så vidt jeg husker, og det blir ikke helt det samme da. Men skal nok kjøpe det uansett, må bare bestemme meg for om det blir Wii eller DS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg