alos Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg trenger litt hjelp. Jeg driver å surfer litt rundt på nettet og blir mer og mer lei av den økende reklamen. Jeg bruker opera og jeg lurte derfor på om jeg på en enkel måte kunne blokke alle bilder som kommer fra adressen som begynner med feks. "http://www.vg.no/annonser/". Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 du trenger vel heller popupblocker(er ikke helt sikker på navnet søk på download.com) og adaware. Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 ikke no popup nei, jeg prater om de bildene som vises på siden, SOORE bilder mitt på siden som er no inn i granskauen iriterende!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Zonealarm Pro har noe som fungerer bra. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 WebWasher fjerner reklame. Samme gjør Norton Internet Security pakken. Den har også muligheten til å legge til slike addresser som du vi ha der, også blokker den alt fra de også Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg trenger litt hjelp. Jeg driver å surfer litt rundt på nettet og blir mer og mer lei av den økende reklamen. Jeg bruker opera og jeg lurte derfor på om jeg på en enkel måte kunne blokke alle bilder som kommer fra adressen som begynner med feks. "http://www.vg.no/annonser/". Noen som kan hjelpe meg? kombinasjonen av iptables og squid er fint til denne tingen. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det du kan gjøre er å endre på HOSTS fila di. Det du skirver er følgende: 127.0.0.1 localhost 127.0.0.1 http://www.vg.no/annonser/ 127.0.0.1 osv 127.0.0.1 osv da vil pc'n din se på ip 127.0.0.1 etter bildet, og der finner den ikke noe (kan bli morsomt om du kjører webserver lokalt da) Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det du kan gjøre er å endre på HOSTS fila di. Er jo et lite hevlete (eller omvendt) å gjøre dette manuelt da. Jeg kan anbefale NIS - den blocker all grafikk i "banner-størrelse" i tillegg til alle fra en (konfigurerbar) liste av hosts. E Lenke til kommentar
Inspector7 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er jo et lite hevlete (eller omvendt) å gjøre dette manuelt da. Jeg kan anbefale NIS - den blocker all grafikk i "banner-størrelse" i tillegg til alle fra en (konfigurerbar) liste av hosts. E ...Og hva er NIS / hvor får man evnt tak i dette? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Norton Internet Security Har du 1mbps eller høyere ADSL fra telenor er det gratis. Har du lavere er det i allefall tilbud på den. www.symantec.com Her er det mulig å bestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå