Limose Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hei Jeg har en ganske ny pc kansje 2 måner. men jeg har litt problemer med lyden. den skurrer nån jeg er i windows når jeg høre på musikk. og i spill skriik den når jeg ikke har på lyd, så jeg bruker å ha ganske høy musikk før å dekke den:P Jeg har prøvd med mange headsett og det er samme greia:( Noen som har noen forslag for å orne den Takk for svar:) Endret 19. desember 2008 av Limose Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilket hovedkort har du? Vil anbefale deg enten ett billig PCI lydkort , eller ett usb lydkort av typen Creative x-fi. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Prøvd å skru ned lyden en del på selve headsettet, men opp på selve pcen? Hvis det ikke funker kan du prøve å oppdatere lyddrivere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Slik støy er vanlig med lydkort integrert i hovedkortet. Eneste jeg kan komme på er å anskaffe seg et eget lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå