Douglas Quaid Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nokon som veit korleis tilbod som til dømes "2 blue-ray titles for £22" fungerer i forhold til toll? Sender dei filmane separat og merkar med prisen for kvar einskild film i desse tilfella òg? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er det noen andre her som har opplevd mye tull med play.com i det siste? Blant annet utrolig treg levering. (Bor i Osloområdet, og det har normalt tatt cirka 1 uke, og nå tar det opp mot 2 uker) Bestilte en bluray for litt siden, og mottok feil film i posten. Hvilken mail skal jeg kontakte de på da? Noen som vet en som de virkelig svarer på? Har sett forskjellige: [email protected] [email protected] [email protected] Lenke til kommentar
Kliss Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Treg levering for meg også, bestilt 5 t-sjorter, fått en. Ventet et par uker nå...på siden står det at alle er sendt. Mener forøvrig å ha lest et sted at man må vente en måned før de søker etter pakker som er borte i posten. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Er det noen andre her som har opplevd mye tull med play.com i det siste? Blant annet utrolig treg levering. (Bor i Osloområdet, og det har normalt tatt cirka 1 uke, og nå tar det opp mot 2 uker) Jeg har opplevd det samme, men jeg mistenker faktisk Posten (eller evt. tollen). En ting er at ting som før tok 3-5 dager å få levert nå gjerne tar 7-10 dager, men at ting som sendes samtidig skal ankomme med opptil en ukes mellomrom virker rart hvis de sendes på samme tidspunkt fra play. Når det er sagt har jeg også lagt merke til økt leveringstid fra f.eks. platekompaniet det siste året. Nok en gang tror jeg det er posten som er synderen. Endret 30. juli 2009 av Saiko Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Viss jeg forstod første posten riktig, så skrev han i et avsnitt der at Play.com ikke sender Gadgets og elektronikk utenfor UK. Inngår dette posters\plakater da? Så mange plakater på play.com jeg gjerne kunne kjøpt Endret 30. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Viss jeg forstod første posten riktig, så skrev han i et avsnitt der at Play.com ikke sender Gadgets og elektronikk utenfor UK. Inngår dette posters\plakater da? Så mange plakater på play.com jeg gjerne kunne kjøpt Ja, dessverre. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fikk en rar mail fra Play idag. Dear mitt navn We are writing following your recently dispatched Play.com orders. Our systems have identified that two of these products have been shipped to you and will be delivered shortly. In light of this we would be grateful if you can arrange to send the duplicate items back to us at the freepost address below. Please include the invoices and return in the original packaging so that we are able to update our records. Hva de mener med dette? :S Jeg bestillte 3 filmer for noen dager siden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 høres ut som de har sendt 2 av noe. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja, jeg fikk 2 av samma filmen idag.. Skal jeg gidde og sende den tilbake da? Det er jo deres feil at den ble sendt, så. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 jeg hadde ikke gjort det, hadde lodda den ut på "Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post! Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Om man bestiller spill eller filmer og har en veldig liten postkasse, få man da hentelapp i postkassa uten ekstra kostnad? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Ja, det er riktig. Du får beskjed om at posten ikke fikk plass i postkassen av diverse årsaker og en hentelapp til pakkene dine som må hentes på nærmeste postkontor. Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har filmene som play leverer norsk tekst? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nei , du må lese under info om filmen om det ikke er oppgitt noe der så kan du være heldig og få norsk tekst men tror det er flere filmer UTEN norsk tekst. Du kan også skjekke Dugnad: Filmer med norske undertekster hos play.com tråden for filmer med norsk tekst Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har overhodet ikke noe bra inntrykk av Play.com for år og dag siden bestile jeg Warhammer Age of Reckoning fra de, jeg fikk et fortollingsgebyr som jeg gjerne ville betale, MEN da jeg skulle gå ned å hente pakken min på postkontoret så hadde de prestert å sende pakken tilbake 4-5 dager før returneringstiden, det tok meg evigheter å få tak i sporingsnummer, og siden jeg betalte med visakort allerede da jeg bestilte, så har jeg fortsatt ikke fått pengene. jeg har sendt inn uttallige varsler på deres nettside, står jo ikke et jævla sted der jeg kan ringe å snakke med noen eller sende en e-post. Jeg fikk aldri noe svar på noen av mine henvendelser på nett. Så personlig for meg kommer jeg aldri til å bruke play.com igjen. De skylder meg fortsatt disse pengene, jeg har gitt opp å mase... Begynner vel å nærme seg 10 måneder siden nå. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Funker det og bestille klær og fra play.com og? Er det alt utenom elektronikk duppeditter du kan bestille? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lest mange som har kjøpt klær og slik fra play, tror det står lenger bak i tråden. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jepp alt utenom gadgets. Har bestillt endel t-skjorter og gensere derfra jeg. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 play.com er e fantastisk side. Eneste minuset jeg egentlig si, er jo at det tar kanskje lagt tid før varen kommer til deg. Men det er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå