Gå til innhold

Play.com informasjonstråd[LES FØRSTEPOST!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Er det noen andre her som har opplevd mye tull med play.com i det siste? Blant annet utrolig treg levering. (Bor i Osloområdet, og det har normalt tatt cirka 1 uke, og nå tar det opp mot 2 uker)

 

Bestilte en bluray for litt siden, og mottok feil film i posten.

 

Hvilken mail skal jeg kontakte de på da? Noen som vet en som de virkelig svarer på? Har sett forskjellige:

 

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Lenke til kommentar

Treg levering for meg også, bestilt 5 t-sjorter, fått en. Ventet et par uker nå...på siden står det at alle er sendt.

 

Mener forøvrig å ha lest et sted at man må vente en måned før de søker etter pakker som er borte i posten.

Lenke til kommentar
Er det noen andre her som har opplevd mye tull med play.com i det siste? Blant annet utrolig treg levering. (Bor i Osloområdet, og det har normalt tatt cirka 1 uke, og nå tar det opp mot 2 uker)

Jeg har opplevd det samme, men jeg mistenker faktisk Posten (eller evt. tollen). En ting er at ting som før tok 3-5 dager å få levert nå gjerne tar 7-10 dager, men at ting som sendes samtidig skal ankomme med opptil en ukes mellomrom virker rart hvis de sendes på samme tidspunkt fra play.

 

Når det er sagt har jeg også lagt merke til økt leveringstid fra f.eks. platekompaniet det siste året. Nok en gang tror jeg det er posten som er synderen.

Endret av Saiko
Lenke til kommentar

Viss jeg forstod første posten riktig, så skrev han i et avsnitt der at Play.com ikke sender Gadgets og elektronikk utenfor UK.

 

Inngår dette posters\plakater da? Så mange plakater på play.com jeg gjerne kunne kjøpt :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Viss jeg forstod første posten riktig, så skrev han i et avsnitt der at Play.com ikke sender Gadgets og elektronikk utenfor UK.

 

Inngår dette posters\plakater da? Så mange plakater på play.com jeg gjerne kunne kjøpt :)

 

Ja, dessverre.

Lenke til kommentar

Fikk en rar mail fra Play idag.

 

Dear mitt navn

 

We are writing following your recently dispatched Play.com orders.

 

Our systems have identified that two of these products have been shipped to you and will be delivered shortly. In light of this we would be grateful if you can arrange to send the duplicate items back to us at the freepost address below. Please include the invoices and return in the original packaging so that we are able to update our records.

 

 

Hva de mener med dette? :S

Jeg bestillte 3 filmer for noen dager siden.

Lenke til kommentar

Jeg har overhodet ikke noe bra inntrykk av Play.com

 

for år og dag siden bestile jeg Warhammer Age of Reckoning fra de, jeg fikk et fortollingsgebyr som jeg gjerne ville betale, MEN da jeg skulle gå ned å hente pakken min på postkontoret så hadde de prestert å sende pakken tilbake 4-5 dager før returneringstiden, det tok meg evigheter å få tak i sporingsnummer, og siden jeg betalte med visakort allerede da jeg bestilte, så har jeg fortsatt ikke fått pengene. jeg har sendt inn uttallige varsler på deres nettside, står jo ikke et jævla sted der jeg kan ringe å snakke med noen eller sende en e-post. Jeg fikk aldri noe svar på noen av mine henvendelser på nett. Så personlig for meg kommer jeg aldri til å bruke play.com igjen. De skylder meg fortsatt disse pengene, jeg har gitt opp å mase... Begynner vel å nærme seg 10 måneder siden nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...