Kris Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har hatt flere ordrer som har stått som processing i flere dager. Så de blir nok sendt, bare vent litt lenger Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Eg hadde 30 ordrer ståande som "Order Taken" og "Order Recieved i ein månad før eg fekk opp ein knapp der eg kunne purre på bestillingen. Det har sikkert blitt oversett på eit eller anna vis. Bestillingar sidan den gang har alltid gått kjapt, enkelte ganger får eg leveringsbekreftelse minuttar etter eg har lag inn bestillingen. Endret 28. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er ein slags Ebay-greie med kun direktekjøp som Play har implementert i sin nettbutikk. Mange sender desverre ikkje til Norge, men eg har sjølv kjøpt 4-5 produkter på den måten, fungerer heilt fint det. Dei fleste er storselgarar som gjerne driv med det same på Ebay eller liknande sider. sender du bare en melding til selger og spør da? Eller står det noen sted på play.com om de sender til utlandet? Hva blir ca. frakt prisen tror du?(oslo) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Når du har lagt ei vare i handlekorga og går til kassen vil du få melding om der dersom varen ikkje kan sendast til Norge. Frakt er som alltid gratis på Play.com, same opplegg med Playtrade. Den prisen som står på produktet er den du betaler. Framgangsmåten for å kjøpe er heilt lik. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ok, takk skal du ha Greit med gratis frakt! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er de blu-ray filmene som er på play.com, Region B ? altså kan spilles på norsk PS3. Eneste er at det bare er engelsk tekst ? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja. De fleste har ikke Norsk tekst, men noen få har også nordiske tekster. Men ikke regn med det hvis ikke det står noensteds i produktinfo. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ok. Er ikke så viktig med Norsk tekst, så da er det greit : ) Har lyst til å bestille noen av de filmene som ellers ikke kommer/eller ikke har kommet til norge enda. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Går det bra å bestille noe som koster 19.99£? Virker veldig på grensen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Spørs kva omregningskursen er når du pakken kjem til landet, men så lenge den er under 10 så skal det gå bra. Om dei likevel vil ha moms veit eg ikkje, men i så fall har du ein god sak å klage på. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hmm, jeg ser at omregningskursen til tollvesenet er 9,5 neste uke, men hvem vet når pakken ankommer Norge. Tror jeg utsetter det til en annen gang. Er masser av andre fristende varer på play^^ Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Slem dobbelpost?? Kan man kjøpe playtrade-varer? Ser at de fleste filmene jeg vil kjøpe kan kun anskaffes via PT Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Slem dobbelpost?? Kan man kjøpe playtrade-varer? Ser at de fleste filmene jeg vil kjøpe kan kun anskaffes via PT Siterer meg sjølv eg: Det er ein slags Ebay-greie med kun direktekjøp som Play har implementert i sin nettbutikk. Mange sender desverre ikkje til Norge, men eg har sjølv kjøpt 4-5 produkter på den måten, fungerer heilt fint det. Dei fleste er storselgarar som gjerne driv med det same på Ebay eller liknande sider. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så hvordan vet jeg om varen kan bli sendt til Norge? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du får beskjed om det når du går i kassen, kan den ikkje sendast til Norge kjem du ikkje vidare i behandlingen av bestillingen. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det mulig å bestille varer til post restante, feks sverige. Greit å hente varer der som er over 200kr i verdi. Og hvordan funker det PlayTrade, noen som har noe erfaringer med det? Om man da også bestillere flere til under 200kr pr stk, sendes dem også hver for seg selv om det er samme selger du kjøper av? For play.com deler opp varene når dem sender? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bare jeg som syntes dette her er litt rart? Jeg bestilte 2 spill forrige mandag(26.) begge ble sendt dagen etter (tirsdag 27.) Fikk det ene på mandag (2. altså en uke etter) men det andre har jeg ikke sett noe av.... Hva tror dere kan ha skjedd? Begge koster 9,99 pund, ikke fått no brev fra tollen... Skal bytte de inn mot KZ2 så vil helst ha de fort!!! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er ingen logikk i når ting kommer selv om de er bestilt samtidig. Bare vent og se. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 men de ble jo sendt samtidig, syns nå de burde kommet samtidig da! hater virkelig og vente på spill når man bestiller de på nettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå