Rottenspacehead Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Fått svar fra dem nå, og de har ordna VIsa problemet. Selvfølgelig fristende å bestille derfra allikavel nå, siden de er så billige. Lurer faktisk litt på om det er meg selv som kanskje har driti meg litt ut,sammen med play.com. Skrevet til [email protected] som er oppført på siden demmes, og fått bekreftelses mail tilbake hver gang. Men nå når jeg skrev igår, prøvde jeg det som ble skrevet over her, [email protected] , som "dabear" skrev. Da fikk jeg svar allerede idag og fiksa problemet med engang. Kanskje det er dette noen av dere andre har hatt problem med også ? av dere som ikke får svar. Men kan jo bare være tilfeldig også, og de rett og slett har vært meget trege. Endret 17. januar 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Fikk PoP igår, etter at de hadde greid å sende meg PS3 versjonen første gangen. I grunnen ganske fornøyd med returneringen, de sendte spillet med en gang jeg ga beskjed (eller da de fikk det in stock, da de var utsolgt ). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Gamingcard til wow kjøpt fra play.com skal funke fint oss som bur i norge og har europeisk konto? var grei pris der. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen andre som har hatt 'processing' på sin bestilling lenge eller? De sier det skal ta 24 timer, men har tatt en uke for meg nå. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da er det stort sett noe feil. Sikker på at det er spenn på konto osv? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, det er jeg sikker på det er. Merkelige greier, får vente på svar fra de da. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Og de har den på lager? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 når man kjøper brukt av play, er det den du kjøper brukt av du skal sende mail til eller er det forsatt play? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Då kontakter du den du kjøper av, Play.com er berre ein salgskanal som Ebay, dei kan ikkje hjelpe det stort med mindre du er blitt lurt. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 tviler jeg har blitt lurt de hadde 90% positiv, kjøpte fra www.swallowgames.com gjennom play.com Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå har det gått ca. 3 måneder uten at jeg har fått CD'en min Har sendt mail og, men ingen svar. Det siste han sa var at han skulle høre med de som sender varene elns.. hmm. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 3 Måneder? var dette fra play-trade? isåfall, sjekka du at selgeren hadde mye skryt/klager? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Positive feedback: 92% Jepp, det var Play-trade. 2.5 måneder var det siden jeg bestillte. Skal sende enda en mail. Han sa jo og for litt over en måned siden, at han skulle sende den på nytt.. :S Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 prøver å bestille Civilization-IV og får bare: Why do I need to review the delivery address? Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses. Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK. Hva gjør jeg galt? Har jo shoppa fra play.com for ikke lenge siden, og gikk fint å betale i pund da? Ser jo fra forumet her og andre subfora at folk kjøper derfra helt fint? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det der gjelder vel bare for playtrade? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det der gjelder vel bare for playtrade? mulig det! Trykket bare buy jeg! Ser det er playtrade ja, men kunne kjøpe ny fra de også. Dammit, kunne tenkt meg Civ IV ja..... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Eg har to ordre ståendes som Processing nå, har stått slik siden i går Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som har erfaring om playtrade eller kan forklare hva det går i? Funker dette til Norge? Er snakk om ps3 spill hovedsaklig... Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er ein slags Ebay-greie med kun direktekjøp som Play har implementert i sin nettbutikk. Mange sender desverre ikkje til Norge, men eg har sjølv kjøpt 4-5 produkter på den måten, fungerer heilt fint det. Dei fleste er storselgarar som gjerne driv med det same på Ebay eller liknande sider. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå har play begynt og slå seg vrang her. 2 ordre som står som processing, stått slik i noen dager nå. og 2 ordre som står som `Order Taken` flere dager der og. Aldrig vert slik hos dem før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå