Gå til innhold

Play.com informasjonstråd[LES FØRSTEPOST!]

Anbefalte innlegg

Fått svar fra dem nå, og de har ordna VIsa problemet. Selvfølgelig fristende å bestille derfra allikavel nå, siden de er så billige.

Lurer faktisk litt på om det er meg selv som kanskje har driti meg litt ut,sammen med play.com.

Skrevet til [email protected] som er oppført på siden demmes, og fått bekreftelses mail tilbake hver gang.

Men nå når jeg skrev igår, prøvde jeg det som ble skrevet over her, [email protected] , som "dabear" skrev. Da fikk jeg svar allerede idag og fiksa problemet med engang.

Kanskje det er dette noen av dere andre har hatt problem med også ? av dere som ikke får svar. Men kan jo bare være tilfeldig også, og de rett og slett har vært meget trege.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøver å bestille Civilization-IV og får bare:

Why do I need to review the delivery address?

Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.

Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.

Hva gjør jeg galt? Har jo shoppa fra play.com for ikke lenge siden, og gikk fint å betale i pund da?

Ser jo fra forumet her og andre subfora at folk kjøper derfra helt fint?

Lenke til kommentar

Det er ein slags Ebay-greie med kun direktekjøp som Play har implementert i sin nettbutikk.

Mange sender desverre ikkje til Norge, men eg har sjølv kjøpt 4-5 produkter på den måten, fungerer heilt fint det. Dei fleste er storselgarar som gjerne driv med det same på Ebay eller liknande sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...