zellpropell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 vurderer å bestille litt blueray derfra. siden det er gratis frakt så kommer det vel ingen ting på prisen? så lenge jeg bestiller 1 blueray til under typ £18 så slipper jeg tenkte på toll også sant? Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 sant, så lenge du ikke bommer på tollens valutakurser, er du trygg. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Tollvesenets valutakurser finner du forresten her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikkje legg dykk for nærme den grensa. Som dykk ser endres kursen kvar veke, det hjelper lite om ein bestiller når kursen er 10,1 dersom den er oppe i 10,4 når varene kjem Tollvesenet i hende. Då kan prisen gå akkurat over og moms+behandlingsgebyr betalast. Play.com brukar til tider ganske lang tid på å sende, ikkje uvanleg at det går 2-4 veker. Det kan være endringar i kursen på den tida. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 aldri opplevd at de bruker mer enn maks 2-3 dager på å få sent varer de har på lager. har du virkelig opplevd at det ikke er uvanlig at det tar 2-4 uker? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Tror det er postganger han mener. Den er ikke akkurat rask. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 det er så, men det er gjerne etter pakken har kommet til tollvesnet at ting tar tid. Lenke til kommentar
spiro Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Sugen på å bestille GTA 4 fra Play, men det har status " Out of stock ". Prisen er på hyggelige 17.99. Hvis jeg bestiller det nå, får jeg det da til denne prisen uansett når de får det inn igjen? Lenke til kommentar
spiro Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Takker! Da bestilte jeg. Spennede å se hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 play.com er bare tragisk. Sendt mail til de 100 0000 ganger siden etter jul, for å få reggistrert det VISA kortet mitt ordentlig, siden den sida der har trøbbel med VISA av en eller annen grunn. har ikke fått noe svar fra dem enda... Kommer aldri til å bestille derfra med tanke på den elendige kundeservicen, og at så mange også i tillegg opplever å måtte vente 2-3-4 uker på ting som er på lager. uffuff.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg hadde samme problem med kortet mitt, så jeg sendte de mail om det og de fikset det dagen etterpå. Rart at de ikke har svart deg enda. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sugen på å bestille GTA 4 fra Play, men det har status " Out of stock ". Prisen er på hyggelige 17.99. Hvis jeg bestiller det nå, får jeg det da til denne prisen uansett når de får det inn igjen? De har den lista opp to ganger, én til 18 euro(out of stock), og en som er dyrere, men som de har på lager. Gjetter på at det er to lager. Jeg bestilte 2. Januar: ORDER DATE 02/01/2009 Men det skjedde ingenting, så den 11. Januar tok ejg kontakt med [email protected] , og de sendte den ut i går. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg bestilte et spill fra play og betalte med visa, men etter 2 dager fikk jeg en mail der det stod We are very sorry that we have a problem with your order,the item you ordered is unavailable as our stock level was incorrect,we are very sorry for this error on our part. To rectify this situation we can do 1 of 2 things. The first option is to refund you in full back the card that you made payment with,this would be done immediately and would take 3-5 days for the funds to appear back on your card. Vil det bety at de overfører pengene automatisk? fikk denne mailen på mandag og har enda ikke kommet noen penger. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Hva var det andre valget? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 play.com er bare tragisk.Sendt mail til de 100 0000 ganger siden etter jul, for å få reggistrert det VISA kortet mitt ordentlig, siden den sida der har trøbbel med VISA av en eller annen grunn. har ikke fått noe svar fra dem enda... Kommer aldri til å bestille derfra med tanke på den elendige kundeservicen, og at så mange også i tillegg opplever å måtte vente 2-3-4 uker på ting som er på lager. uffuff.. Vel, det er i hovedsak bare ditt tap. Det at du sendte "100'000" mailer, så kan jeg skjønne at de ikke blir besvart, men havner i spam-mappa. Men er du sikker på at du i det heletatt sendte til riktig adresse? Rart med tanke på at de aller fleste har opplevd svært god kundeservice med play.com. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Selvfølgelig ikke skrevet "100 000" mail. Men har skrevet ordentlig til dem om problemet og ikke spamma til dem, men de svarer aldri. Jeg får som sikkert alle dere andre her, hver gang melding om at " Vi har mottatt mailen. det er travelt i juletida, så regn med at det tar litt ekstra tid for å få svar tilbake". Det er jo den automatiske bekreftelses mailen. Siden tydligvis dere andre får svar innenfor de 24 timene, så synes jeg det er rart at jeg ikke får noe svar, nå som jeg har skrevet 2 sifra mails til dem i noen uker... Merkelig og meget talentløst av en slik stor side. Endret 17. januar 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Må nesten hive meg på her og si at jeg har bare gode erfaringer med Play.com.Har aldri hatt noen som helst problemer og har sikkert bestillt/kjøpt fra dem 100 ganger.Det eneste negative er tiden det tar før man får varen,før(ca 1 år siden) tok det max 6 dager fra du bestillte til varen låg i postkassen.Nå derimot er du heldig om du får den innen 14 dager,men det er ikke pga at det er Play.com som er trege med å sende.Posten og Tollvesenet er de største sinkene her. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva var det andre valget? The Second Option would be to offer you an exchange item from our website up to the value of £15.00 ,If this is of interest to you then all you need to do is the following: Browse our website at http://www.swallowgames.com , and find a suitable item as a replacement that is in stock,then simply email us the SKU number for that product and we will immediately send this item out to you as a replacement. We are very sorry for any inconvenience caused,and look forward to your reply. dette var det andre valget. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Sendte en mail til dem selv for ikkje så lenge siden, aldrig fått noe svar :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå