Gå til innhold

Play.com informasjonstråd[LES FØRSTEPOST!]

Anbefalte innlegg

Av ren nysgjerrighet, er det flere enn meg som venter på Far cry 2 til xbox 360, sendt mellom 5-10 desember? Rekk opp hånda om du venter.. Lurer på om jeg får pakka eller ei..

Pick me! Mitt ble sendt den 5 desember, har ikke sett snurten av den, vurderer å kontakte tollen, for å høre om de liker spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at play.com har gratis levering på alle varene. Gjelder det også for oss i Norge? Og gjelder gratis levering hvis jeg forhåndsbestiller et spill som ikke har kommet ut enda, med tanke på at denne kampanjen kan gå ut?

(men det er kanskje ikke vits å bestille derifra nå, siden man må vente mange uker før man får det man har bestilt)

Lenke til kommentar

Gratis frakt er ikkje ein kampanje, det er alltid gratis frakt, det får du uansett når du bestiller.

Men du må hugse at det kjem moms på alle varer som kostar over 200,- kroner samt eit behandlingsgebyr.

Ta prisen i pund og rekn ut norske kroner, så multipliserer du med 1.25 for moms og plusser på 90 kroner for behandling av posten. Det er totalprisen.

Lenke til kommentar
Jeg ser at play.com har gratis levering på alle varene. Gjelder det også for oss i Norge? Og gjelder gratis levering hvis jeg forhåndsbestiller et spill som ikke har kommet ut enda, med tanke på at denne kampanjen kan gå ut?

(men det er kanskje ikke vits å bestille derifra nå, siden man må vente mange uker før man får det man har bestilt)

Er ingen kampanje, det er alltid gratis frakt. Men husk på at de kun sender bøker, musikk og filmer (OG SPILL) til andre land enn UK.

Edit: DOH! Glemte spill i den lista

Endret av lain
Lenke til kommentar
Er ingen kampanje, det er alltid gratis frakt. Men husk på at de kun sender bøker, musikk og filmer til andre land enn UK.

Teit da :thumbdown:

Dessuten så regnet jeg på det (med de verdiene som Zeph kom med) og da ble det billigere å kjøpe det i norske butikker.

Lenke til kommentar
Nei, det er feil, dei sender spel til Norge og.

Men alikavæl... tror jeg regnet på det og fikk 602 kr. Det er jo like dyrt som Spaceworld

Følg med når de har tilbud, de hadde blant annet Mirrors Edge, Saints Row 2 og Far Cry 2 til 180 kroner pr stk. en stund.

Mirror`s Edge kosta 150^^

fikk det i går, vell verdt 150kr :D

Lenke til kommentar

Bestilte Soul Calibur IV den 22. desember, dukket endelig opp igår. Har vært kunde hos play.com i mer enn fire år, tror dette er noe av det tregeste jeg har opplevd.

Har tollvesenet noko gong reagert ovanfor måten Play.com opererer på? Dei omgår på ein måte reglane for import ved å sende enkeltpakker på store bestillinger.

De omgår ikke reglene så lenge de sender pakker enkeltvis og oppgir riktig verdi utenpå forsendelsen. Alt går korrekt for seg og det hele er uproblematisk.

Endret av groov
Lenke til kommentar

Følg med når de har tilbud, de hadde blant annet Mirrors Edge, Saints Row 2 og Far Cry 2 til 180 kroner pr stk. en stund.

Mirror`s Edge kosta 150^^

fikk det i går, vell verdt 150kr :D

Usj, no kostar det £21.50, akkurat over grensa. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...