Gå til innhold

Play.com informasjonstråd[LES FØRSTEPOST!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om telefonsupporten deres:

 

 

Hovednummeret som står på websiden(08458001020):

 

Bare dødt, ingen svar.

Wave opptak

 

Internasjonaltnummer hentet fra google(+44 1534 877 595):

 

Gir bare en britisk feilmelding.

Wave opptak

Har prøvd å avbestille et produkt for en stund siden.... jeg gav opp.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Som det står i førsteposten, sjelden det lønner seg å kjøpe varer for over 200 kroner.

 

The Tobby: Du kan avbestille på siden deres hvis de ikke har sendt eller begynt å pakke varen din. Ellers kan du prøve mailadressen som står i førsteposten.

 

Dessuten er det 1. nyttårsdag. Det er en helligdag, er ikke sikkert at de er bemannet på support da.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
The Tobby: Du kan avbestille på siden deres hvis de ikke har sendt eller begynt å pakke varen din. Ellers kan du prøve mailadressen som står i førsteposten.

 

Dessuten er det 1. nyttårsdag. Det er en helligdag, er ikke sikkert at de er bemannet på support da.

 

Normalt sett, men varen var bestillt, godkjent og ventet bare på utsendelse da lageret var plutselig tomt. (GT5). Og av en eller annen grunn virket ikke cancel knappen. Var mange dager jeg prøvde og ringe de numrene, men samme feilmelding som nå. E-post adressen viste jeg ikke om, da den ikke stod på hjemmesiden deres.

 

Men dette er feil tråd til å diskutere dette på egentlig. Jeg endte med å få spillet 1 uke senere er utgivelsesdatoen.

 

Noen som har fått svar på de e-post adressene opplyst?

Jeg har sendt til [email protected] nå nettopp, ihvertfall fått autoreply med saksnummer.

 

Telefonnummerne fungerer ihvertfall ikke.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Må bare anbefale Play.com på det varmeste. Har bestillt og mottatt 42 ordre derfra gjennom de siste par årene, og har bare hatt en gjenstand som aldri nådde frem. Den fikk jeg selvsagt pengene tilbake for. :)

 

Det siste jeg bestillte var en Sigur Ros CD i går, sendt i dag og ventes neste uke en gang ^^

Lenke til kommentar

Etterlyste Far cry 2 play excklusive steelbook edt idag (den ble sendt 5 desember) da den enda ikke har kommet. Fikk nettopp mail om at pga at varen er utsolgt, har pengene kommet tilbake på konto. Greit nok tenker jeg, men når jeg går og sjekker på play.com, ser jeg jo at den steelbookvarianten er "in stock", nå til 29,90 pund.

 

Hva faen??

 

Bestilte vanlig versjon til 17,90, ikke så farlig. Men hvorfor holder play meg for narr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...