Konamixx Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Samme her. Heldigvis under grensa, var 2 cder. Den nye bestillingen ble bestilt som 2 ordrer, akkurat som jeg må på zavvi. Det tar altså nå lenger tid å bruke play, men prisene er jo de samme, så skal ikke la meg stoppe. VIKTIG AT ALLE SOM BRUKER PLAY FÅR MED SEG DETTE, SYNES VI BURDE FÅTT EN MAIL SOM SA DETTE! For meg virker det som play pakker det under tollgrensa uansett. Bestilte 23 filmer forrige uke og har begynt å få forsendelser nå. Noen kommer 2 og 2 mens noen kommer alene. Alle pakkene så langt har vært under tollgrensen. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da tror jeg vi kan fastslå at de har begynt å putte ting sammen så lenge de er under grensa. De vet sikkert om denne grensa. Bra at du poster det slik at vi ikke trenger å tenke på det Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fikk en tilbudsmail her om dagen fra Play, jeg er registrert der med Norsk adresse. Da var flere av tilbudene på elektronikk. Er det sånn nå at man kan bestille elektronikk også til Norge nå? Event er det noen som har prøvd å bestille på Post Restante til Strømstad i Sverige? Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Noen som har erfaring med de brukte spillene til Play.com?. Lenke til kommentar
taffelsticks Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Jeg må si at jeg er fornøyd med play.com. Alt jeg har bestilt utenatt "Tom Hanks: The Landmark Collection" og noen bøker har ankommet senere enn 1 uke etter "dispatch". Med de prisene syns jeg det virkelig er bra. Kundeservicen har også vært bra. Hadde litt startvansker hvor det sto "processing" på en del varer i starten, men når jeg sendt mail om dette så ordnet deg seg fort og de ble sendt dagen etter. De har ofte sånne problemer med nye kunder. I tillegg har jeg nå forhåndbestilt HP 7 derifra, som ble sendt natt til onsdag 6.april. Regner med det tar litt tid før den ankommer postkassen siden det er nok mange som har benyttet seg av samme tilbud. Uansett så er ikke releasedate her i Norge før 13.april så egentlig skal jeg ikke klage. EDIT: Den kom i posten 13.april. Release-date faktisk. Enda en gang plusspoeng i margen til Play.com. Endret 13. april 2011 av taffelsticks Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Jeg har handlet en god del fra play.com, ofte under 200kr-grensen. La inn tre bestillinger for noen uker siden. Den ene kom etter bare en drøy uke. Det er jo flott. De to andre lot vente på seg. Når de til slutt kom, var det med en gratulasjon fra posten som hadde utført en forenklet tollbehandling og forlanger derfor utlagt mva og gebyr. Jeg sendte så en mail til posten kundeservice utland og forklarte at de måtte ha gjort en blunder, og på en eller annen måte betraktet de to bestillingene under ett. Men de svarer at verdien deklarert på forsendelsen er det samme som verdien på mine to siste bestillinger.. Har play sluttet å sende ting separat, og begynt slå sammen ordre.......? Eller er det fremdeles posten som prøver seg? Har sendt en mail til play.com for å få de til å bekrefte at de sente alle ordrene separat.. Noen som har vært borti noe lignende? Tenker å ta en tur ned på posten for å sjekke ut pakka.. Endret 26. juni 2012 av jackp0t Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Update. Fikk svar fra play. De dekker kronene for tollbehandling/mva denne gangen. Neste gang må jeg ikke være så kjapp med bestillingene. "To avoid such charges in the future we advise that you don't make orders around the same time, as these will be sent together for environmental and postage costs reasons. This unfortunately is dealt with by our warehouses, we are unable to advise the warehouse to send packages individually, if any order is made together the likelihood is this will abide to customs charges again." Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 En stund siden jeg har handlet på play nå, men fungerer det bare og betale med Euro der nå? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Har handlet mye musikk på play.com og jeg bestiller altid en og en CD per ordre, altid fått en og en CD, selv om alt sendes og kommer til meg samtidig. Er det noen endringer i rutinene her? Om jeg kjøper 5 CD-er i 5 forskjellige ordre vil dem fortsette å komme separat? Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 En stund siden jeg har handlet på play nå, men fungerer det bare og betale med Euro der nå? Ja, de gjorde om det for en god stund tilbake. Selv vi som alltid har betalt i pund måtte over på euro. Det ble da både høyere priser, og vi går glipp av endel tilbud de har på det britiske markedet (pund). Derfor har endel av oss gått over til http://www.bookdepository.co.uk/ når det kommer til bøker. Bedre priser jevnt over, like rask levering, og minst like bra utvalg, og fortsatt gratis frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå