Gå til innhold

Play.com informasjonstråd[LES FØRSTEPOST!]

Anbefalte innlegg

Vil bestille en TV-serieboks på fem sesonger, som kommer på over 530 kroner (ikke inkludert frakt osv.). Burde jeg heller bestille de forskjellige sesongene separat? Når jeg deler totalprisen på boksen (fortsatt uten frakt osv.) blir det billigere enn å bestille sesongene separat, men det lønner seg kanskje mtp. 200-kronersgrensen? Hva burde jeg velge?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Helt ille, men du slår ikke meg, bestilte Dead space 24 juni i fjor, fortsatt ingenting.

PS, Dead Space (PS3 i allefall) kan få til 99kr +/- på EB games + andre nå om dagene. ;)

Har Collin McRae's Dirt til PS3 liggende i bestilling, stod "usually dispatch in 1-2 weeks" når ejg la inn bestilling, er om dagen fikk jeg e-psot om at "beklager at varen ikke er sent enda, vi venter på ett parti med varer fra leverandør som tar litt lengre tid en vanlig. Og det fikk jeg etter ca 2 uker fra jeg la inn bestillingen. Så ergo jeg fikkt ilbake melding.

Har ellers bare positivt å si om play.com, bortsett fra en ting. Bestillte noen varer, inklusiv 1 CD. Fikk da feil CD, ett helt annet band! Det tok litt krefter å få ordnet med en returordning via play, de var trege til å svare starten. Så fikk jeg retur nummer og sendte den tilbake til de (40kr frakt ca) og fikk korrekt CD tilbake + 10kr tilbakebetalt. Så tapte 30kr for frakt. Ikke det værste da jeg har totalt sett spart mye kr i forhold til norske priser på DVD, CD, spill etc.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Bestilte Steelbook Editionen av Avatar 6 veker sida, og den blei sendt 21. April. Det er no 4. Mai og eg venter fortsatt på pakken :( Kosta ca 250 kr, så får vist noko toll som eg må betale. Men hadde aldri trudd at det ville tatt så langt tid. Normalt kjeme alt etter 1 veke :(.

Håper det kjeme i morra ivertfall :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sattan. Må jeg virkelig betale fakturaen fra intermedia, jeg fikk sammen med spillet jeg bestillte? 321kr, og spillet kosta 200,- !!! :innocent:

Tror jeg må sende play.com en mail å be de huke av på GIFT i stedet for merchandise.

Edit:

Ops, dreit litt på draget her. Fakturaen var fra noe annet. :p

Edit2: Fjerne "beviser"..

Edit3: Noen som har en mailadresse til de?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hva skal stå på andre linja i addressa siden den er obligatorisk?

Vil bestille en TV-serieboks på fem sesonger, som kommer på over 530 kroner (ikke inkludert frakt osv.). Burde jeg heller bestille de forskjellige sesongene separat? Når jeg deler totalprisen på boksen (fortsatt uten frakt osv.) blir det billigere enn å bestille sesongene separat, men det lønner seg kanskje mtp. 200-kronersgrensen? Hva burde jeg velge?

Lurer fælt på dette jeg også :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer fælt på dette jeg også :dontgetit:

Play.com sender alle produkter, uavhengig om du har bestilt 2 eller 15, separat, slik at du slipper unna tollen - så sant varene er på under 200 kroner hver for seg.

Endret av OmaaarS
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Siden det er samlebokser, vil de sendes i tre separate forsendelser. Det påløper 25% på alle disse varene. I tillegg kommer det et tollgebyr på rundt 200 kroner for både Stargate SG-1 og Atlantis og et tollgebyr på litt over hundre kroner for Universe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tror eg holder meg til thehut.com

Aldri hatt noen problemer med de og synes de selger ting billigere enn play.com

Feks så kjøpt jeg Fable 3 til £ 38,92 hvor av £0,90 var for å sende pakken (Totalt 374 nok).

Mens play selger spillet for 53,49 euro = 436 nok.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Samme her. Heldigvis under grensa, var 2 cder. Den nye bestillingen ble bestilt som 2 ordrer, akkurat som jeg må på zavvi. Det tar altså nå lenger tid å bruke play, men prisene er jo de samme, så skal ikke la meg stoppe. VIKTIG AT ALLE SOM BRUKER PLAY FÅR MED SEG DETTE, SYNES VI BURDE FÅTT EN MAIL SOM SA DETTE!

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt GT5 fra play.com det kostet 39,99£, ca 370kr. Det ble sendt den 7. januar og jeg har ennå ikke fått det, det har gått 15 dager nå. Er det normalt at det går så lang tid? Er vant til at det tar 7-10 dager fra play.com, men dette er første gangen jeg bestiller noe for over 200kr. Det var utsolgt over alt i Bergen når jeg bestilte.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt GT5 fra play.com det kostet 39,99£, ca 370kr. Det ble sendt den 7. januar og jeg har ennå ikke fått det, det har gått 15 dager nå. Er det normalt at det går så lang tid? Er vant til at det tar 7-10 dager fra play.com, men dette er første gangen jeg bestiller noe for over 200kr. Det var utsolgt over alt i Bergen når jeg bestilte.

Samme her. Det vil si, kjøpte en masse greier som ble sendt den 6 januar. Alt kostet under 200 per stykk. Har fått ca halvparten, men ikke noe har dumpet i postkassen på noen dager nå. Frykter at resten kommer i en og samme forsendelse og at den dermed godgjør seg hos tollen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at du bestiller spill verdt over 200,- fra play.com

Sjansen for at den blir stopped i tollen er veldig stor,ikke noe problem å finne spillet til under 500 spenn fra norske butikker og da ville du hattt det etter 2-3 dager

collectors edition koster under 500 også.

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...