Analmeth Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vil bestille en TV-serieboks på fem sesonger, som kommer på over 530 kroner (ikke inkludert frakt osv.). Burde jeg heller bestille de forskjellige sesongene separat? Når jeg deler totalprisen på boksen (fortsatt uten frakt osv.) blir det billigere enn å bestille sesongene separat, men det lønner seg kanskje mtp. 200-kronersgrensen? Hva burde jeg velge? Lenke til kommentar
Espenooop Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hva skal stå på andre linja i addressa siden den er obligatorisk? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Da var min tolmodighet over, og jeg kansellerte min ordre hos Play, da jeg ikke lenger trenger boken jeg hadde bestilt. Ordredato: 2. desember 2009 Kansellerte ordre: 20. april 2010 4,5 mnd, uten engang å høre et ord fra Play. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Helt ille, men du slår ikke meg, bestilte Dead space 24 juni i fjor, fortsatt ingenting. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Helt ille, men du slår ikke meg, bestilte Dead space 24 juni i fjor, fortsatt ingenting. PS, Dead Space (PS3 i allefall) kan få til 99kr +/- på EB games + andre nå om dagene. Har Collin McRae's Dirt til PS3 liggende i bestilling, stod "usually dispatch in 1-2 weeks" når ejg la inn bestilling, er om dagen fikk jeg e-psot om at "beklager at varen ikke er sent enda, vi venter på ett parti med varer fra leverandør som tar litt lengre tid en vanlig. Og det fikk jeg etter ca 2 uker fra jeg la inn bestillingen. Så ergo jeg fikkt ilbake melding. Har ellers bare positivt å si om play.com, bortsett fra en ting. Bestillte noen varer, inklusiv 1 CD. Fikk da feil CD, ett helt annet band! Det tok litt krefter å få ordnet med en returordning via play, de var trege til å svare starten. Så fikk jeg retur nummer og sendte den tilbake til de (40kr frakt ca) og fikk korrekt CD tilbake + 10kr tilbakebetalt. Så tapte 30kr for frakt. Ikke det værste da jeg har totalt sett spart mye kr i forhold til norske priser på DVD, CD, spill etc. Endret 30. april 2010 av Zimon Lenke til kommentar
MPC Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bestilte Steelbook Editionen av Avatar 6 veker sida, og den blei sendt 21. April. Det er no 4. Mai og eg venter fortsatt på pakken Kosta ca 250 kr, så får vist noko toll som eg må betale. Men hadde aldri trudd at det ville tatt så langt tid. Normalt kjeme alt etter 1 veke . Håper det kjeme i morra ivertfall Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Sattan. Må jeg virkelig betale fakturaen fra intermedia, jeg fikk sammen med spillet jeg bestillte? 321kr, og spillet kosta 200,- !!! Tror jeg må sende play.com en mail å be de huke av på GIFT i stedet for merchandise. Edit: Ops, dreit litt på draget her. Fakturaen var fra noe annet. Edit2: Fjerne "beviser".. Edit3: Noen som har en mailadresse til de? Endret 27. mai 2010 av Caddy Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hva skal stå på andre linja i addressa siden den er obligatorisk? Vil bestille en TV-serieboks på fem sesonger, som kommer på over 530 kroner (ikke inkludert frakt osv.). Burde jeg heller bestille de forskjellige sesongene separat? Når jeg deler totalprisen på boksen (fortsatt uten frakt osv.) blir det billigere enn å bestille sesongene separat, men det lønner seg kanskje mtp. 200-kronersgrensen? Hva burde jeg velge? Lurer fælt på dette jeg også Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Vil bestille en TV-serieboks på fem sesonger, som kommer på over 530 kroner (ikke inkludert frakt osv.). Burde jeg heller bestille de forskjellige sesongene separat? Når jeg deler totalprisen på boksen (fortsatt uten frakt osv.) blir det billigere enn å bestille sesongene separat, men det lønner seg kanskje mtp. 200-kronersgrensen? Hva burde jeg velge? Lurer fælt på dette jeg også Play.com sender alle produkter, uavhengig om du har bestilt 2 eller 15, separat, slik at du slipper unna tollen - så sant varene er på under 200 kroner hver for seg. Endret 9. september 2010 av OmaaarS Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Fikk svar ang en "missing item" Hva betyr dette?? " We do have proof of posting however so please supply your phone number for the Royal Mail compensation form and we will dispatch a replacement copy to you straight away." Edit: NWM Endret 9. september 2010 av Icedragon520 Lenke til kommentar
Camreth Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har bestilt alle sesonene av stargate SG-1 (142.99 gbp) og Atlantis (119.49 gbp) samt sesong 1 av Universe (34.99 gbp). Er det noen som vet ca hvor mye jeg må betale i toll/mva etc. for dette, og vil sesongboksene bli sent separat (16-18 forsendelser), eller som tre store forsendelser (en hver for SG-1, SGA og SGU)? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Siden det er samlebokser, vil de sendes i tre separate forsendelser. Det påløper 25% på alle disse varene. I tillegg kommer det et tollgebyr på rundt 200 kroner for både Stargate SG-1 og Atlantis og et tollgebyr på litt over hundre kroner for Universe. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Tror eg holder meg til thehut.com Aldri hatt noen problemer med de og synes de selger ting billigere enn play.com Feks så kjøpt jeg Fable 3 til £ 38,92 hvor av £0,90 var for å sende pakken (Totalt 374 nok). Mens play selger spillet for 53,49 euro = 436 nok. Endret 13. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har bestilt Call of Duty: Black Ops fra dette firmaet, har ikke kommet enda Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det tar flere uker. Men 100+ bestillinger uten feil så jeg klager aldri. Kjempe billig hvis du klarer å vente litt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Obs obs! Play har begynt å sende flere ting i samme forsendelse. Fikk i dag en pakke med 1stk spill og 1stk film. Heldigvis var det under grensa... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Samme her. Heldigvis under grensa, var 2 cder. Den nye bestillingen ble bestilt som 2 ordrer, akkurat som jeg må på zavvi. Det tar altså nå lenger tid å bruke play, men prisene er jo de samme, så skal ikke la meg stoppe. VIKTIG AT ALLE SOM BRUKER PLAY FÅR MED SEG DETTE, SYNES VI BURDE FÅTT EN MAIL SOM SA DETTE! Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har bestilt GT5 fra play.com det kostet 39,99£, ca 370kr. Det ble sendt den 7. januar og jeg har ennå ikke fått det, det har gått 15 dager nå. Er det normalt at det går så lang tid? Er vant til at det tar 7-10 dager fra play.com, men dette er første gangen jeg bestiller noe for over 200kr. Det var utsolgt over alt i Bergen når jeg bestilte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har bestilt GT5 fra play.com det kostet 39,99£, ca 370kr. Det ble sendt den 7. januar og jeg har ennå ikke fått det, det har gått 15 dager nå. Er det normalt at det går så lang tid? Er vant til at det tar 7-10 dager fra play.com, men dette er første gangen jeg bestiller noe for over 200kr. Det var utsolgt over alt i Bergen når jeg bestilte. Samme her. Det vil si, kjøpte en masse greier som ble sendt den 6 januar. Alt kostet under 200 per stykk. Har fått ca halvparten, men ikke noe har dumpet i postkassen på noen dager nå. Frykter at resten kommer i en og samme forsendelse og at den dermed godgjør seg hos tollen. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Jeg har bestilt GT5 fra play.com det kostet 39,99£, ca 370kr. Det ble sendt den 7. januar og jeg har ennå ikke fått det, det har gått 15 dager nå. Er det normalt at det går så lang tid? Er vant til at det tar 7-10 dager fra play.com, men dette er første gangen jeg bestiller noe for over 200kr. Det var utsolgt over alt i Bergen når jeg bestilte. Skjønner ikke at du bestiller spill verdt over 200,- fra play.com Sjansen for at den blir stopped i tollen er veldig stor,ikke noe problem å finne spillet til under 500 spenn fra norske butikker og da ville du hattt det etter 2-3 dager collectors edition koster under 500 også. Endret 22. januar 2011 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå