smileey Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bestilte nettopp et spill over 200kr grensen. Et spill jeg forhåndskjøpte, er det mulig å avbestille denne? Fant ut at det ble dyrt å kjøpe ting over 200kr _etter_ jeg hadde bestilt...Hehe Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bare til og trykke Cancel order. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ville bare bemerke at bøker er tollfrie! Lenke til kommentar
smileey Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Bare til og trykke Cancel order. Ja, så knappen når jeg gikk inn på "View Outstanding Orders". Lenke til kommentar
Adminisrator Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Har lenge hatt lyst til å benytte play.com så jeg prøver å registrere meg nå. Problemet er at kortnummeret og adressen min ikke godtas på registrerings siden. Mistenker at adressen ikke godtas grunnet av at det inneholder bokstaven "å" i seg, men kortnummeret kan jeg ikke skjønne hvorfor den ikke godtar. (Er et normalt visa kort fra skandiabanken) Help anyone? Edit; fant ut det med kortnummeret, men sliter fortsatt å få adressen til å virke. Endret 10. september 2009 av Adminisrator Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 de sendte meg et DS spill den 2.september, men det har fortsatt ikke dukket opp. Iriterende Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 8 dagar er ingenting. Eg har bestillt ein god del der no etter kvart, og eg har skjeldant fått pakkane tidlegare enn 2-3 veker etter sending. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er ikke uten grunn at Play har gratis frakt.................. Amazon uk tar aldri lenger enn 3 dager og ofte med like priser som på play.com Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er ikke uten grunn at Play har gratis frakt.................. Amazon uk tar aldri lenger enn 3 dager og ofte med like priser som på play.com Hvor mye pluser amazon på da hvis man bestiller 1 spill eller 1 film? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Halo 3: ODST koster 35 pund hos play hos amazon uk koster spillet 31 pund inkl 5 pund i frakt( alltid husk å gå til kassen for å få korrekt pris, da amazon trekker fra vat) er vel det vi kaller MVA i Norge Angels-Demons-Extended-Cut koster 1 pund mer på amazon(frakt 2 pund) men er verdt det pga raksere levering Endret 14. september 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Halo 3: ODST koster 35 pund hos play hos amazon uk koster spillet 31 pund inkl 5 pund i frakt( alltid husk å gå til kassen for å få korrekt pris, da amazon trekker fra vat) er vel det vi kaller MVA i Norge VAT = Value Added Tax, som grovt oversatt blir MerVerdiAvgift, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Har lenge hatt lyst til å benytte play.com så jeg prøver å registrere meg nå. Problemet er at kortnummeret og adressen min ikke godtas på registrerings siden. Mistenker at adressen ikke godtas grunnet av at det inneholder bokstaven "å" i seg, men kortnummeret kan jeg ikke skjønne hvorfor den ikke godtar. (Er et normalt visa kort fra skandiabanken) Help anyone? Edit; fant ut det med kortnummeret, men sliter fortsatt å få adressen til å virke. På addresen så bare bytt ut bokstaven å med aa samme med Ø foreksempel O. Posten i norge skjønner den Endret 18. september 2009 av Grizzler Lenke til kommentar
wiak Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 sjekk ut kjøp 1 få 1 gratis på blu-rays http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/434371/2-/Promo.html feks: Live Free or Die Hard og Jumper Play.com = 170 kr med frakt cdon.com = 387 kr med frakt hehe Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bestilte en bok fra Play.com den 2. desember 2009. Har fortsatt ikke sett noe til varen, eller hørt fra Play.com. Nå har jeg sendt de en kortfattet e-post, for å spørre hva som har skjedd. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Bestilte en bok fra Play.com den 2. desember 2009. Har fortsatt ikke sett noe til varen, eller hørt fra Play.com. Nå har jeg sendt de en kortfattet e-post, for å spørre hva som har skjedd. Er produktet du bestilte inne på lagret hos dem? Sjekk status, hender det dukker opp feilmelding av og til med kontokortet ditt (da skal du har fått mail angående dette). Har skjedd med meg før. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nei, var ikke på lager. Skulle være på lager og sendt innen 4 uker. Vi er langt over det nå. Jeg har ikke hørt et ord fra Play ang. ordren min, noe jeg alltid gjør fra andre butikker om det er problemer med kortet. Jeg fikk svar på mail fra dem nå, et standard svar om at varen ikke er på lager. Dette er alt for svakt, og jeg skal la det gå og se hvor lang tid de klarer å bruke. Jeg kommer neppe til å bestille derfra igjen. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Vel, det jeg tror er at de har problemer med å vente på varene selv pga snøkaoset i det siste tidene. Play er egentlig ganske raske og effektive når de har varene på lagret. Synes du gir opp for fort. Men til slutt er jo det opp til deg om du fortsetter å bestille derfra eller ikke Jeg har selv bestilt et produkt som de skrev skulle komme 2 uker etter jeg bestilte, men det har gått tre uker. Er bare å vente det ... Endret 10. mars 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gir opp fort? Er 3,5 måneder rask levering mener du? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Min erfaring er at varer fra play kommer etter 12-18 dager. Har så langt aldri opplevd å ikke få fra dem og har handlet hos de ca 70 ganger. 3.5 mnd høres lenge ut og jeg ville tatt kontakt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg tok kontakt, og fikk et standardsvar tilbake om at varen ikke var på lager. Ikke noe info når den kommer på lager, ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå