Vaniljee Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nå er jeg tom for p-piller, og har igjen 3 dager før jeg egentlig skal forsette, og helsestasjonen er stengt, hva gjør jeg nå? :/ Håper på svar! Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Bruk kondom Endret 19. desember 2008 av lolpatrol Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor må du på helsestasjonen? Kan du ikke ringe fastlegen din og be om ny resept? Lenke til kommentar
Vaniljee Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor må du på helsestasjonen? Kan du ikke ringe fastlegen din og be om ny resept? Har ikke vært hos legen før for testing, må jeg dra dit før jeg får resepten? Hvor lenge i jula er evt. det åpent der? Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan se om det står noe om åpningstider på hjemmesiden til kommunen din, men jeg tror egentlig fleste legesentere holder åpent på mandag, og det skulle vel holde? Jeg tror dessuten ikke du trenger å testes på nytt - kan ihvertfall ikke huske at jeg ble det. Ettersom du allerede har fått lov til å begynne med p-piller så er det bare en formalitet å dra innom legen. Dessuten tror jeg egentlig ikke du trenger å dra innom engang, men at du kan ringe og be dem fakse resepten din til apoteket, så kan den ligge der til den "går ut". De fleste legesentere er vel forresten fortsatt oppe på denne tiden av dagen, så prøv å ringe nå, så kanskje er det i orden allerede i dag Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bruk kondom Usaklig? Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bruk kondom Usaklig? Litt? Ihvertfall med tanke på at mellomblødninger og annet tull antageligvis er et større problem enn selve prevensjonen Lenke til kommentar
Vaniljee Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan se om det står noe om åpningstider på hjemmesiden til kommunen din, men jeg tror egentlig fleste legesentere holder åpent på mandag, og det skulle vel holde? Jeg tror dessuten ikke du trenger å testes på nytt - kan ihvertfall ikke huske at jeg ble det. Ettersom du allerede har fått lov til å begynne med p-piller så er det bare en formalitet å dra innom legen. Dessuten tror jeg egentlig ikke du trenger å dra innom engang, men at du kan ringe og be dem fakse resepten din til apoteket, så kan den ligge der til den "går ut". De fleste legesentere er vel forresten fortsatt oppe på denne tiden av dagen, så prøv å ringe nå, så kanskje er det i orden allerede i dag Ja:) Men om jeg ikke får tak i det før etter ferien, er det risikabelt, eller har det ikke noe å si? Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det verste som skjer er at du får litt mellomblødninger, tror jeg Det anbefales ikke å hoppe av og på ved bruk av p-piller, men forhåpentligvis klarer du å unngå at dette skjer igjen. Og så lenge du bruker kondom under samleie så skal det nok gå helt fint Høyst sannsynlig merker du ingenting uvanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg