Sensei Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har tenkt å kjøpe meg Samsung Innov8 nå. Men pga den stive prisen her i landet har jeg sett at man kan få den får så lite som 150-200£ i England, uten at den er låst. Men problemet er at den er på Engelsk. Lurte derfor på hvordan man får norsk språk på den? slik at det blir samme telefonen man får i sjappene her i landet, bare noen tusen billigere. Hvis det er mulig da? har ikke så mye peil på dette her takker for all hjelp Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har tenkt å kjøpe meg Samsung Innov8 nå. Men pga den stive prisen her i landet har jeg sett at man kan få den får så lite som 150-200£ i England, uten at den er låst. Men problemet er at den er på Engelsk. Lurte derfor på hvordan man får norsk språk på den? slik at det blir samme telefonen man får i sjappene her i landet, bare noen tusen billigere.Hvis det er mulig da? har ikke så mye peil på dette her takker for all hjelp Det finnes firmaer som kan legge inn norsk språk for deg. F.eks. unlockshop.no De utfører en hel del tjenester som fjerning av operatørlås, reklame og bytter språk. Lenke til kommentar
vinnies Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvor i England fant du den til £150-200, eller er det brukt telefon vi snakker om? Billigste prisen jeg har sett til nå(på nettet) er rundt £400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå