Vegard_Haug Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det ser ut til at Free Radical Design blir stengt. Les mer Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei, nei ånei! Håper ikke dette skjer. Timesplitters er en av mine favoritt FPS spill, og Timesplitters 4 kan ikke bli kansellert. Det er jo selfølgelig synd for arbeiderne som har jobbet hardt med dette. Får spillet en ny utgiver blir det aldri det samme. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Virker som de som ga ut spill med høyt budsjett og som ikke lykkes som planlagt i fjor og i år nå får betale prisen. Hittil er det jo de selskapene med de største "floppene" som ryker. Lair = fail Haze= Fail Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei, hvordan kan dette skje? Timesplitters er jo genialt. Tror ikke jeg har hatt så mye moro med et FPS-spill som Timesplitters 2. Må vel dra frem xboxen om jeg vil spille noe timesplitters i fremtiden da. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Timesplitters 2 var legendarisk. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Huff og huff. Gledet meg sånn til det nye Timesplitters, dette var trist Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Timesplitters 4. Synd at så mange utviklere sliter om dagen, virkelig synd. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 timesplitters <3 et hvert oppegående spilleselskap burde sørge for å ansette gutta bak den serien om de har litt vett Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dette er virkelig en trist dag, har kost meg mye med Timesplitters-serien. Lenke til kommentar
MechaMan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dette har skjedd allerede. Er nok ikke til å redde. Triste saker. Second Sight var også et veldig kult spill! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Trasig det her, Free Radical var ein svært god utviklar. Sjølv om eg eigentleg ikkje likar skytespel, hadde eg mykje moro med Timesplitters-spela. Second Sight var endå betre. Haze var litt skuffande, men med so gode spel i forrige generasjon er det verkeleg synd at Free Radical ikkje fekk sjansen til å prøve seg fleire gongar. Kay Endret 19. desember 2008 av KayAU Lenke til kommentar
Vault Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Spillindustrien sitt nye motto: Vinn eller forsvinn! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det merkes at finanskrisen har satt sitt preg også på spill industrien den siste tiden. Selv om de siste spillene deres ble to store flopper, så tror jeg det er mer inn i bildet enn bare det. Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Time Splitters spillene er DEN beste FPS serien på consol tbh! ELSKER den. Spiller den ennå med kammerater liksom.. Vel TS: Future Perfect, som ruler! Men Haze og Lair funka ikke helt så... Håper Blizzard/Activision ser dem og kjøper før EA gjør d Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ansatte skal ha møtt opp om morgenen og oppdaget at låsene var skiftet ut, for så å få beskjed om å møte opp på et nærliggende hotell for et avsluttende møte. Gøy... Høres ut som en dårlig måte å håndtere situasjonen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg