Ballajazzhus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei. Får som feilmelding fra avast når jeg skal legge fil i kiste(karantene),"operasjoen ble ikke utført fordi disken var full". Det er ikke tilfelle for jeg har plenty med plass på begge diskene, med mindre avast har en øvre grense på kista. Noen som vet. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kan det være malware som forårsaker dette? Hvilke fil er det som avast vil legge i karantene? Last ned Malwarebytes Anti-Malware til skrivebordet. Kjør og installer programmet. Velg Norsk-språk La programmet oppdatere seg og velg å kjør en 'hurtig systemskann', klikk Skann. Det kommer en meldingsboks om at scannen er ferdig, klikk Ok Klikk på Vis resultat-knappen.Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgte -knappen for å fjerne malwaren som evt. ble funnet. Det vil deretter åpnes en logg i notisblokk. Den kan du kopiere og poste. Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan det være malware som forårsaker dette?Hvilke fil er det som avast vil legge i karantene? Last ned Malwarebytes Anti-Malware til skrivebordet. Kjør og installer programmet. Velg Norsk-språk La programmet oppdatere seg og velg å kjør en 'hurtig systemskann', klikk Skann. Det kommer en meldingsboks om at scannen er ferdig, klikk Ok Klikk på Vis resultat-knappen.Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgte -knappen for å fjerne malwaren som evt. ble funnet. Det vil deretter åpnes en logg i notisblokk. Den kan du kopiere og poste. det er nok problemet jeg hadde det sånt jeg og prøvde å slette dem og alt mulig men mdam funka så det susa Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kan det være malware som forårsaker dette?Hvilke fil er det som avast vil legge i karantene? Last ned Malwarebytes Anti-Malware til skrivebordet. Kjør og installer programmet. Velg Norsk-språk La programmet oppdatere seg og velg å kjør en 'hurtig systemskann', klikk Skann. Det kommer en meldingsboks om at scannen er ferdig, klikk Ok Klikk på Vis resultat-knappen.Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgte -knappen for å fjerne malwaren som evt. ble funnet. Det vil deretter åpnes en logg i notisblokk. Den kan du kopiere og poste. det er nok problemet jeg hadde det sånt jeg og prøvde å slette dem og alt mulig men mdam funka så det susa Kan du endre emnet til løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå