arejohan Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Har satt opp XP (norsk) med fire brukerkontoer derav en adm. Når jeg logger meg på bare en konto, fungerer shutdown fint. Dersom jeg prøver å logge opp på flere kontoer under økten, er det en ting som er brennsikkert. -_-_BLUESCREEN_-_- Det går bra å bytte bruker, men logg av og slå av ender alltid med bluescreen. Noen som har peil?? Takk (like før w2k kommer på banen igjen. Superb OS!!! Lenke til kommentar
airguard Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 les dette : http://www.aumha.org/a/shtdwnxpz.htm Lenke til kommentar
hea Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Har akkurat samme problem i Win2000. Er det noen som vet om tilsvarende sider som under linken i innlegget over spesielt for W2K? Lenke til kommentar
arejohan Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Fant feilen... Hadde satt opp en ATA66 og en ATA100 på samme IDE100 port med ATA66 som boot. Har nå satt de opp riktig og systemet ser ut til å fungere bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå