NevS123 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg har problemer med å få koblet Thomson TCM 420 modemet til D- link DIR 635. Det skjer rett og slett ingenting. Har kontaktet Canal Digital, men de blånekter å hjelpe meg siden jeg har internett når jeg kobler ledningen direkte i pc'n. Han montøren som var her tidligere idag sa at jeg måtte sette routern til Dynamisk IP, og det har jeg prøvd, uten resultater. noen ideér? LØSNING: Firmware Smart å sette opp modemet på den måten at ingen uten datakunnskaper kan løse det uten å ringe telenor-eksperten for å få hjelp(26,- kr minuttet). Bra at jeg har mine kunnskaper, om de nå er gjemt litt bort innimellom så fikk jeg hvertfall løst det Endret 19. desember 2008 av NevS1 Lenke til kommentar
NevS123 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Her er loggen fra Thomson modemet: Fri Dec 19 11:29:51 2008 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ... Time Not Established Critical (3) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. Time Not Established Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response Fri Dec 19 11:24:42 2008 Critical (3) Resetting the cable modem due to docsDevResetNow Time Not Established Critical (3) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. Time Not Established Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response Time Not Established Critical (3) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. Time Not Established Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response Time Not Established Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out Time Not Established Critical (3) Resetting the cable modem due to docsDevResetNow Time Not Established Critical (3) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. Time Not Established Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out Time Not Established Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... Time Not Established Critical (3) Resetting the cable modem due to console command Time Not Established Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... Time Not Established Critical (3) Resetting the cable modem due to console command Endret 19. desember 2008 av NevS1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå