Gå til innhold

[LØST] Thomson modem + DIR 635 problemer


NevS123

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å få koblet Thomson TCM 420 modemet til D- link DIR 635.

Det skjer rett og slett ingenting.

Har kontaktet Canal Digital, men de blånekter å hjelpe meg siden jeg har internett når jeg kobler ledningen direkte i pc'n.

Han montøren som var her tidligere idag sa at jeg måtte sette routern til Dynamisk IP, og det har jeg prøvd, uten resultater.

 

noen ideér?

 

LØSNING: Firmware

 

Smart å sette opp modemet på den måten at ingen uten datakunnskaper kan løse det uten å ringe telenor-eksperten for å få hjelp(26,- kr minuttet).

 

Bra at jeg har mine kunnskaper, om de nå er gjemt litt bort innimellom så fikk jeg hvertfall løst det :)

Endret av NevS1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er loggen fra Thomson modemet:

 

 

Fri Dec 19 11:29:51 2008 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...

Time Not Established Critical (3) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.

Time Not Established Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response

Fri Dec 19 11:24:42 2008 Critical (3) Resetting the cable modem due to docsDevResetNow

Time Not Established Critical (3) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.

Time Not Established Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response

Time Not Established Critical (3) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.

Time Not Established Critical (3) DHCP FAILED - Request sent, No response

Time Not Established Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Time Not Established Critical (3) Resetting the cable modem due to docsDevResetNow

Time Not Established Critical (3) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.

Time Not Established Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Time Not Established Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...

Time Not Established Critical (3) Resetting the cable modem due to console command

Time Not Established Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...

Time Not Established Critical (3) Resetting the cable modem due to console command

 

 

 

Endret av NevS1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...