Vaenas Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vel jeg satt oss en kamerat her med mobilen i lomma og så på tv slik om alle dager. Det som skjedde var da at jeg fikk opp en melding i lomma fra Funmobile, jeg tenkte så klart at det var reklame igjen. Så som alltid skjekker jeg i allefall hva det står for noe der. Og så på bunnen står det 30 kr belastet! Jeg blir da skitt forbannet siden jeg aldri har hørt om funmobile engang før. Jeg haster inn på pc'n søker dem opp og finner ->Dette<- Som bare viser at dem har gjort slikt før det jeg da gjorde var å finne ut hva support mailen deres var og sendte en mail ditt for å be om å få returnert det de belastet. Det jeg da lurer på er hva andre ting jeg kan gjøre for å få disse pengene ettersom de sikkert kommer til å blå nekte. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Fikk mail tilbake om at de hadde fjernet meg fra deres tjenester og at jeg var slettet fra deres database, men likevel så er det samme om jeg ikke får tilbake pengene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå