ftbllftbll Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei. Jeg har erfaring med flere gratis antivirusprogrammer. AVG og Avira antivirus gjør slik at internett hopper ut hvert 3dje minutt ca, men jeg har også prøvd Avast antivirus som ikke gjorde slik at internett hoppet ut, men heller ikke fungerte ordentlig bra. Noen som har et annet bra gratis antivirusprogram å anbefale? Et som ikke fucker opp internett? Takk for svar Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg vil påstå at det kan neppe være AVG, eller Avira som gjør at du hopper ut av nettet. Funker nettet fint uten antivirus? kanskje ett dumt spørsmål, men du har vel ikke 2 antivirus innstallert samtidig? Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Har selvfølgelig avinstalert et antivirusprogram før jeg så installerer ett nytt. avg: hopper ut avira: hopper ut avast: hopper IKKE ut! uansett. vet du om noen andre antivirusprogram som jeg kan prøve? Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Må være en annen feil. Kjører AVG på tre maskiner uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå