tulste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vil ha alt av kritikk på disse bilder, komposisjon, ide, redigering osv.. bildene har exif Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 likte det første veldig bra! eneste jeg ville endra var nuppene på sokken, og nypussa sko, og å få frem stolen litt mer. det andre ble litt for mye poserings bilde, litt teit. en gudfar ville uansett ikke gjort jobben selv for å si det sånn. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 La nok mest merke til skoene som ikke var pusset. De skal skinne Men ellers greit. Birger Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 også eventuelt å senke styrken på hudfargen, ble veldig mye farge syns jeg Lenke til kommentar
tulste Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 også eventuelt å senke styrken på hudfargen, ble veldig mye farge syns jeg Dette ante meg ble feil! sitter på en laptop å redigerer, skjermen er utrolig dårlig og meget mørk, så når jeg så bildene jeg la ut her på en annen skjerm var de mye lysere og masse mer farger. utrolig kjipt med denne skjermen siden laptop er så greit å redigere på. quote: simster: det andre ble litt for mye poserings bilde, litt teit. en gudfar ville uansett ikke gjort jobben selv for å si det sånn. Hahaha, så sant så sant. tenkte for all del ikke så langt Lenke til kommentar
emero Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 jeg liker ikke helt den nederste. Refleksjon i gulvet er morro, men passer ikke helt til gangster looken. Ville fjernet det, og heller gitt han mer sort område over og til venstre... men det er i mitt hode, da, så jeg forstår om det ikke passer helt inn i ditt Lenke til kommentar
tulste Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 jeg liker ikke helt den nederste.Refleksjon i gulvet er morro, men passer ikke helt til gangster looken. Ville fjernet det, og heller gitt han mer sort område over og til venstre... men det er i mitt hode, da, så jeg forstår om det ikke passer helt inn i ditt ja skjønner poenget ditt. det jeg hadde i hodet på det bildet var faktisk å prøve å få et speilbilde av blikket mitt i kniven, men siden jeg ikke lyktes med det testet jeg ut speilbilde i gulvet i ps etterpå, iom at jeg aldri har prøvd det før, og passet bra nå som jeg fikk testet min nye sorte bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå