MrGamlis Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei. Er det noen andre som opplever problemer med å få kontakt med folka i PCUtstyr.no? Ingen epost blir besvart, og det virker som kundeservice-telefonen ikke er bemannet. Har prøvd i over 2 uker (!) med både telefon og epost uten å få svar. Jeg skjønner at det er travelt i disse juletider, men det får da være måte på. Andre som har samme problemer med dem? R Lenke til kommentar
ro0bin Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg ringte de nettopp. Ingen tok telefonen. Fikk beskjed om at de hadde spisepause mellom 11:00-11:30, men jeg ringte jo 11:58. Lå på etter 3min... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 De er ihvertfall på jobb. Det står biler utenfor porten til hentelageret dems (kjører forbi der nesten daglig) akkurat nå. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er riktignok 7 års tid siden jeg handlet der sist, men opplevde da veldig dårlig service i hvert fall. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Har sluttet å handle der selv. Dårlige nettsider med lite info om produktene, guttevalper som ikke vet hva "kreditere" eller "angrefrist" er når du ringer, pluss gjennomgående dårlig service er bare noen av grunnene. Følte meg delvis lurt hver gang jeg fikk en ordre derfra. Endret 19. desember 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 De dreiver med noen omlegginger, nye sider og andre ting. pcutstyr er en av mine favoritbutikker Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 De dreiver med noen omlegginger, nye sider og andre ting. pcutstyr er en av mine favoritbutikker At de driver med "andre ting" er jo lett å forstå når de ikke går an å få tak i. Skulle jo tro at første prioritet var å opprettholde kontakt med de som faktisk gjør at de eksisterer, nemlig kundene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sendte inn noen deler i november, jeg fulgte retursystemet deres. Så varen kom inn til de, og status stod på kontoen min. Etter de bytta system er alt borte, jeg sendte en mail for et par uker siden om hvordan det lå an, har ikke fått svar enda.... Begynner å bli skeptisk. Greit nok at det har vert jul og greier, men de kunne ivertfall svart på mailen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå