Gå til innhold

Prishopp på Steam (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes mange spill med securom selv på Steam.

Det finnes flere uten.

Bioshock hadde SecuROM, men ble fjernet.

Spore har ikke.

Mass Effect har ikke.

Tror ikke Crysis har heller.

Far Cry 2 har (hadde?) vel sånn 3 aktiveringer fra Ubisoft.

EA har i alle fall endelig "skjønt" det. DRM/Securom etc er ikkje på steam, er heller ikkje nødvendig.

Steam er fantastisk, men eg kjem ikkje til å handle noko før dei retter på prisane, slik dei kjem til å gjere snart.

Lenke til kommentar

Kanskje dette er noe Valve gjør for å vise at dem egentlig ikke er så snille som vi trodde. :p Vi fikk jo trossalt kjøpe Orange Box som innholdt fem gode spill (HL2, HL2EP1, HL2EP2, Portal, TF2) til 300,- f.eks.

Men selvfølgelig, dårlig av Valve/Steam å sette opp prisen så mye. Euro i seg selv er greit, men som flere har sagt 1 Euro er IKKE det samme som en 1 Dollar.

Lenke til kommentar
Nei, en måte å demonstrere at man er mot er å kjøpe spill andre plasser for så å registere spillet inne i steam. Dette viser at man kjøper spill, men ikke fra steam

Det er kun Valve-spill man faktisk kan registrere i Steam. Trykker man på "add non-Steam game" får man bare en snarvei inn i Steam-programmet. Valve/Steam-folka merker ikke dette.

Lenke til kommentar

Ta fallout 3 f.eks, skal jeg ha det nuh, så kan jeg f.eks laste det ned fra direct2drive for $50 ~ 360 nok. Eller jeg kan kjøpe det på steam for €44,99 ~ 450.- nesten 100 kroner dyrere... Jeg sponser ikke steam med 100 kroner for å være en "grei type" så fantastisk er ikke tjenesten til steam

Lenke til kommentar

Ser ut til at det skjer noe hos steam ivertfall... Jeg når ikke online butikken pr. nå, så enten er det DDOS ute og går (noe jeg virkelig håper at det ikke er, det blir rett og slett bare for teit, men, de har jo terget på seg "riktig aldersgruppe" så det vil ikke overraske meg) men flere sier at steam holder på å justere frem og tilbake..... Så man kan jo håpe at det blir ordnet opp i rotet nå

Lenke til kommentar
Forøvrig var nedetiden til steam i går ikke relatert til at de eventuelt skulle gå tilbake til dollar. PATETISK. Ikke bare må jeg betale mye mer, men jeg kan ikke kjøpe spill på julaften hvis jeg har lyst.

Klart du kan, bare ikke fra steam http://www.direct2drive.co.uk er en tjeneste der du kjøper spillet og kan laste det ned rett etterpå.. Den fungerer flott, har brukt den ved ett par anledninger og fortsetter steam med det tullet de gjør nå, så kommer jeg til å bruke den tjenesten mer.

Her er en av grunnene til at jeg liker dem:

Being gamers ourselves, D2D knows that there are always those unexpected occurrences—like your hard drive frying or a virus infection—that threaten your precious digital content. D2D's Download Protection helps put those worries to rest! D2D allows you to re-download your digital game purchases at no cost. So every time you download from D2D you'll get a great game and peace of mind.
Endret av Lock-Aze
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...