Gå til innhold

Prishopp på Steam (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen andre som har eit så bra system.

Ofte får man ikkje kjøpt spel

Kjøpte TDU digitalt, men fyfaen så masse styr det var for å få reinstallert programmet.

Måtte sendte ein epost til ein eller anna dood og få ein ny kode, det tok jo laaang tid.

Kva anbefaller du da? nedlastbart, som funker... er lei av cd/dvd'er.

Lenke til kommentar

Herregud for ei smørje...

Det står i euro når du ser igjennom butikken.

På checkout står det dollar.

Når du har betalt står det euro.

Men de trekker beløpet i dollar fra kontoen.

DU BETALER I DOLLAR!! SELV OM DET STÅR EURO!!

(kjøpte akkurat COD5 WAW for å teste) 346kr ble trukket fra konto = $49,90.

Lenke til kommentar

Men betaler man da i en større dollarsum eller den lavere dollarsummen som stod der.

Men nei, dette svekker tillitten til Steam ennå mer, jeg tror jeg rett og slett bare slutter å ha noe som helst mer med dem å gjøre. De har gjort meg regelrett forbannet i en periode nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Dette har bare blitt rot. Fortsatt ikke så billig selv om det er gjort om til dollar. 44,99€ og $49,99 for Fallout 3 når je skal betale. Det tilsvarer 3 kroner billigere i $ og 344NOK. Finnes flere butikker som selger spillet for lavere pris. Dette EURO stuntet til VALVE har åpnet øynene mine og endelig ser jeg at de er ikke så billig som de liksom skulle være. De var så ivrige etter å få ut at de kom til å være billig siden de ikke trengte å bruke penger på transport, trykking osv. Men nei da! Problemet er bare at jeg vil ikke ha no DVD flytenes rundt så jeg kommer aldri til å kjøpe fysisk DVD. What am I to do...

Lenke til kommentar
Dette har bare blitt rot. Fortsatt ikke så billig selv om det er gjort om til dollar. 44,99€ og $49,99 for Fallout 3 når je skal betale. Det tilsvarer 3 kroner billigere i $ og 344NOK. Finnes flere butikker som selger spillet for lavere pris. Dette EURO stuntet til VALVE har åpnet øynene mine og endelig ser jeg at de er ikke så billig som de liksom skulle være. De var så ivrige etter å få ut at de kom til å være billig siden de ikke trengte å bruke penger på transport, trykking osv. Men nei da! Problemet er bare at jeg vil ikke ha no DVD flytenes rundt så jeg kommer aldri til å kjøpe fysisk DVD. What am I to do...

Steam har aldrig vært billigst, men de har hatt helt ok priser, som har vært "spisende" men jeg betaler ikke overpris, bare fordi steam her ett godt system... Der setter ivertfall jeg en grense.

Lenke til kommentar

Jeg boikotter fortsatt! Klarte å holde meg unna juletilbudene!

Kommer ikke til å kjøpe spill andre steder fra heller ettersom jeg har begynt å få en pen samling via steam og systemet har fungert knirkefritt til nå.

Er kjipt å ha digitale kopier liggende overalt i alle slags systemer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...