wiak Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vent litt.. Hvor er unreal III blitt av? http://store.steampowered.com/app/13210/ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå er vel prisene tilbake til det normale, dvs skyhøge? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 I så fall er det bare å kjøpe fra andre forhandlere. Ikke noen krise akkurat. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ingen andre som har eit så bra system. Ofte får man ikkje kjøpt spel Kjøpte TDU digitalt, men fyfaen så masse styr det var for å få reinstallert programmet. Måtte sendte ein epost til ein eller anna dood og få ein ny kode, det tok jo laaang tid. Kva anbefaller du da? nedlastbart, som funker... er lei av cd/dvd'er. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg kan anbefale http://www.direct2drive.co.uk den er en god del rimeligere enn steam... Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om det er feil hos steam, eller om det bare står feil på "complete order" siden er ikke godt å si. Evt har de faktisk gått tilbake til dollar. Your orderBullet Candy $3.99 Summary of charges$3.99 $0.00Subtotal Tax $3.99Total http://steamunpowered.eu/index.php flere som sier det samme her. Kanskje en gyllen mulighet for de som ønsker å kjøpe l4d m.m. til dollar pris. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 yay! Testa med nfs undercover på sida deira står det 49.99 eur i checkout'n står det plutslig 39.99 usd.. det er ein forskjell på ca 200 kroner Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Spørsmålet er om det faktisk er dollar som blir trekt fra kortet, vært greit om noen kunne testet Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 logg dere bare på nettbanken folkens Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du tok ikke hintet om at jeg (vi?) IKKE kjøpte, da jeg gjerne vil ha en bekreftelse på at det faktisk er i dollar før jeg skal vurdere Fallout3. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 EA store er også et greit alternativ til Steam. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Herregud for ei smørje... Det står i euro når du ser igjennom butikken. På checkout står det dollar. Når du har betalt står det euro. Men de trekker beløpet i dollar fra kontoen. DU BETALER I DOLLAR!! SELV OM DET STÅR EURO!! (kjøpte akkurat COD5 WAW for å teste) 346kr ble trukket fra konto = $49,90. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Men betaler man da i en større dollarsum eller den lavere dollarsummen som stod der. Men nei, dette svekker tillitten til Steam ennå mer, jeg tror jeg rett og slett bare slutter å ha noe som helst mer med dem å gjøre. De har gjort meg regelrett forbannet i en periode nå. Endret 3. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette virker jo lovende? Nå som U3 er tilbake kan det hende boikotten oppheves. (fra min side) Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg betalte samme sum i dollar som stod i EURO.. Så der virker som de bare ikke har fått skrevet om alt. Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette har bare blitt rot. Fortsatt ikke så billig selv om det er gjort om til dollar. 44,99€ og $49,99 for Fallout 3 når je skal betale. Det tilsvarer 3 kroner billigere i $ og 344NOK. Finnes flere butikker som selger spillet for lavere pris. Dette EURO stuntet til VALVE har åpnet øynene mine og endelig ser jeg at de er ikke så billig som de liksom skulle være. De var så ivrige etter å få ut at de kom til å være billig siden de ikke trengte å bruke penger på transport, trykking osv. Men nei da! Problemet er bare at jeg vil ikke ha no DVD flytenes rundt så jeg kommer aldri til å kjøpe fysisk DVD. What am I to do... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 EA store er også et greit alternativ til Steam. Det er det ikke, på EA-Store leier du spillene. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 EA store er også et greit alternativ til Steam. Det er det ikke, på EA-Store leier du spillene. Kor lenge? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dette har bare blitt rot. Fortsatt ikke så billig selv om det er gjort om til dollar. 44,99€ og $49,99 for Fallout 3 når je skal betale. Det tilsvarer 3 kroner billigere i $ og 344NOK. Finnes flere butikker som selger spillet for lavere pris. Dette EURO stuntet til VALVE har åpnet øynene mine og endelig ser jeg at de er ikke så billig som de liksom skulle være. De var så ivrige etter å få ut at de kom til å være billig siden de ikke trengte å bruke penger på transport, trykking osv. Men nei da! Problemet er bare at jeg vil ikke ha no DVD flytenes rundt så jeg kommer aldri til å kjøpe fysisk DVD. What am I to do... Steam har aldrig vært billigst, men de har hatt helt ok priser, som har vært "spisende" men jeg betaler ikke overpris, bare fordi steam her ett godt system... Der setter ivertfall jeg en grense. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg boikotter fortsatt! Klarte å holde meg unna juletilbudene! Kommer ikke til å kjøpe spill andre steder fra heller ettersom jeg har begynt å få en pen samling via steam og systemet har fungert knirkefritt til nå. Er kjipt å ha digitale kopier liggende overalt i alle slags systemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg