Joachim_F Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nordmenn må nå betale i euro på Steam. Det innebærer langt høyere priser. Les mer Lenke til kommentar
ryback Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hva med om man bruker en proxy i USA? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Valve har visstnok metoder som kan forhindre at slikt fungerer. I tillegg ville jeg vært veldig forsiktig med å forsøke å lure dem, med tanke på at de kan ta fra deg Steam-kontoen og alle spillene du har kjøpt tidligere. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det funker hvis du har tilgang til et amerikansk kredittkort. Dessuten er det feil det som står i artikkelen at alle spill har kostet det samme over hele verden før. Det eksisterte regionale begrensninger i Steam fra før av, men inntil nå var det i hovedsak snakk om høyere pris i dollar for noen regioner eller rett og slett at spillet ikke er tilgjengelig hvis du bor i feil region. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 neeeei. huff :/ ble det en dårlig jul alikevel Lenke til kommentar
23042390n420 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Steam har en god grunn for å gjøre dette! Vil dere ikke at de skal tjene penger?! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Det kan være en ide å sende Valve en påminnelse om at Norge fremdeles ikke er medlem i EU. Funket den gangen Play plutselig skulle ha oss til å betale i euro. Endret 19. desember 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ååh nein! Var så genialt med steam, billige spill og slapp cd'er. Må alltid ødelegge med noe sånn tull for å tjene noen ekstra slanter Håper de setter ned prisene på sikt, at de regner ut kursen på dollar vs euro, men det er vel tvilsomt... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Heh, ser ikke helt for meg at de faktisk tjener på slikt på sikt... Spillere har en tendens til å bli bitre og langsure når de blir urettferdig behandlet. Se bare på hele Spore saken :-p Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei men hva faen? Dette ligner da ikke på noe Valve pleier å gjøre. fix asap plz, ellers tror jeg de kommer til å miste en del kunder, inkludert meg. Lenke til kommentar
Soapp Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Først.Dette var trist jeg kjøper mye på steam Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det blir jo uansett en prisvurdering av individuelle spill. Er det for dyrt, eller billigere et annet sted så blir det ikke kjøpt. Slik sett er det jo ingen forandring Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det kan være en ide å sende Valve en påminnelse om at Norge fremdeles ikke er medlem i EU. Funket den gangen Play plutselig skulle ha oss til å betale i euro. Bra tips, det har jeg gjort nå, oppfordrer andre til å gjøre det samme. Nei men hva faen? Dette ligner da ikke på noe Valve pleier å gjøre. fix asap plz, ellers tror jeg de kommer til å miste en del kunder, inkludert meg. Ja, de skyter seg selv i foten, mange spill blir billigere i butikker nå. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 På tide å finne et annet alternativ til Steam.. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har liksom litt respekt for steam da. Men akkurat nå fikk jeg litt følelsen av at Valve har fått det store dollargliset.. eller var det eurogliset? Håper de kommer til fornuften. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vel, Gamersgate bruker fortsatt dollar uansett geografisk tilhørlighet... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 De blir garantert å endre dette, ingen er dum nok til å kjøpe langt dyrere spill via steam når man kan bestille det andre steder og få med en fysisk kopi. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) der ble det plutselig en del dyrere ... kan jo kjøpe spilla , hardpack , men så kommer porto så då går vinninga opp i spinninga.. liksom så enkelt og greit å kjøpe rett fra steam også.. får holde med de spilla jeg har nå da.. er faktisk snakk om 3kr pr dollar.. ,og det er litt det , 40% prishopp Endret 19. desember 2008 av toazty Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det går faktisk an å komme rundt dette hvis man kjenner noen i USA, send dem penger og få dem til å gi spillet du vil ha som gift. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jaja ikke bare gode nyheter rundt disse juletider:-) Da er det bare å sprette sparekontoen da og bite i det sure eple:-) Neida steam ordner nok detta skal dere se... hehe håper i hvertfall det da:-P Tror ikke jeg kommer til å slutte å handle av dem men kommer nok til å tenke mer igjennom kjøpene mine framover da... mindre impuls som det var her en periode når dollaren var en smule lav... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg