mortania Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg får i meg ganske mye væske gjennom dagen, både i form av vann (mellom 1 og 3 liter), saft (lager 1,5 liter av gangen), rundt 1 liter appelsinjus og i blandt mellom 5 og 10 kopper te/kaffe (for det meste grønn te) Problemet mitt er bare det at uansett hvor mye jeg drikker, tisser jeg nesten ingenting! Jeg går på do for å tisse mellom 5 og 7 ganger daglig, og da kjennes det ut som om det skal renne over. Nekter å tro at det er noe mer enn 1 dl som utskilles. Hvor blir all væsken av? Kan det være jeg har vært utrolig dehydrert en stund? Det er ikke alltid jeg er så flink å drikke og spise i perioder, men jeg har aldri opplevd at væsken ikke kommer ut igjen. Jeg har enda ikke inntatt større mengder alkohol, men så langt har jeg tatt meg fire halvlitere, som ikke utgjorde noen som helst forskjell. Jeg føler jeg snart pisser noe i fast form, hjelp Lenke til kommentar
mortania Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Ingen som har noen idè? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det kan jo være slik at du samler væske i kroppen. En enkel måte å sjekke dette på er å veie seg regelmessig, dersom vekta ikke stiger iht mengden væske du tilfører, må du rimligvis kvitte deg med væske på en eller annen måte. For moro skyll kan du jo måle urinmengden som kommer ut i løpet av et døgn. Nå er det jo faktisk slik at kvitter oss med væske gjennom pusten og gjennom å svette. Selv om ikke svetten renner av deg så fordamper du væske gjennom huden. Så fremt du ikke har diare eller samler på deg væske i kroppen, er alt normalt Lenke til kommentar
mortania Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Det kan jo være slik at du samler væske i kroppen. En enkel måte å sjekke dette på er å veie seg regelmessig, dersom vekta ikke stiger iht mengden væske du tilfører, må du rimligvis kvitte deg med væske på en eller annen måte.For moro skyll kan du jo måle urinmengden som kommer ut i løpet av et døgn. Nå er det jo faktisk slik at kvitter oss med væske gjennom pusten og gjennom å svette. Selv om ikke svetten renner av deg så fordamper du væske gjennom huden. Så fremt du ikke har diare eller samler på deg væske i kroppen, er alt normalt Holder på å gå ned i vekt, så det er egentlig lite sannsynlig. Jeg er helt frisk bortsett fra en bitteliten forkjølelse Diabetes? Diabetes har jeg nok ikke nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå