scirocco Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 har et logitech messenger webkamera koblet til usb porten. Finnes det et program som kan ta opp og spille av lyden fra webkameraet i "real-time", slik at man kan bruke webkameraet som mikrofon? Sånn det er nå må jeg først ta opp lyden og så spille av. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kan du ikke bare kjøpe deg en enkel mic istedet da ?? Koster jo ikke noe på Clas Ohlson Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Kan du ikke bare kjøpe deg en enkel mic istedet da ??Koster jo ikke noe på Clas Ohlson Hvorfor ikke bruke det en har da? Hadde håpet på å kunne bruke det webkameraet istedet for å måtte bruke penger på noe en egentlig har fra før av .. Lenke til kommentar
NiTech Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvis du går på start -> innstillinger -> kontroll panel -> lyder og multimedia -> audio -> og så ser om logitech kameraet finnes under listen for lydopptak, hvis så velger du den. Prøv nå? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Har gjort dette. Får tatt opp lyden fra f.eks. windows sin innebygde "sound recorder", problemet er at du først kan lytte til opptaket etter at det er tatt opp og ikke mens jeg tar det opp slik jeg selv ville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå