verwooks Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Noen erfaringer ? Er mulig at jeg kan få tilbud om dette snart .... er det noe bra å spille med ... ? Og hvordan er ytelsen sånn generelt sett ? Har været noe å si for ytelsen ? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har INO trådløst bredbånd og får mellom 20-80 i ping på alle norske CS-servere. Har ikke merket noe når det er dårlig vær nei... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Hørtes bra ut .. andre erfaringer ? ... Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har BARE opplevd dritt med trådløst bredbånd! Fikk trådløst for 2-3 år siden, det var det halvveis oppegående og med dårlig ping, hastigheten var OK. Etter en stund gikk de konkurs, dermed ingen bredbånd. Men så kjøpte et annet firma det opp, de starta opp på nytt i august 2002. Dette er fortsatt dårlig, de har lovet og lovet at de skal forbedre det siden september 2002! Men hastigheten er bra, har ca 1mbit. Begynner å bli rimelig lei nå, men nå skal de bytte leverandør, satser på det beste da... men har sterke tvil på at det blir bra... Lenke til kommentar
zappo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Minus med Ino er at det går ikke å sette opp ftp server. Dvs, kobler du deg på i fra telenor og skal på en ftp som har Ino kommer du ikke på pga en brannmur som sperrer det hele. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ser på avtaren din shivac, har du hentet inspirasjon fra dette http://home.online.no/~r-jhell/ponchomo.jpg ? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Minus med Ino er at det går ikke å sette opp ftp server.Dvs, kobler du deg på i fra telenor og skal på en ftp som har Ino kommer du ikke på pga en brannmur som sperrer det hele. Det er jo helt på jordet da. Håper ikke det skjer meg, hvis det skulle vise meg at jeg fikk ordnet det. Men er jo bare å sette opp FTP til en anne port da, så skulle det funke fett ... Lenke til kommentar
zappo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det går å sette opp ftp innenfor Ino sitt lan feks, via windows comander og Cerberus.com. Dette kjører jeg og en kompis på i dag, og vi har prøvd gang på gang å sette opp ftp slik at det skulle være mulig å komme på i fra telenor feks. Mulig det finnes en løsning, men kanskje andre vet bedre. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Ino sperrer inngående trafikk på port 21 ikke sant, setter man porten på ftp servern til en annen port, så vil det jo fungere .. Lenke til kommentar
zappo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Du er inne på noe der. Her skal det testes. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hallo problemet er ikke at INO sperrer port 21 men at INO kjører på KUN EN ip-adresse ut for ALLE kundene... Går fint med FTP da jaaaaaaaa. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Hallo problemet er ikke at INO sperrer port 21 men at INO kjører på KUN EN ip-adresse ut for ALLE kundene... Går fint med FTP da jaaaaaaaa. Åhhh faaaenn ... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Ser på avtaren din shivac, har du hentet inspirasjon fra dette http://home.online.no/~r-jhell/ponchomo.jpg ? Har aldri sett bildet før, så er ikke der inspirasjonen kommer i fra nei .. hehe Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Minus med Ino er at det går ikke å sette opp ftp server.Dvs, kobler du deg på i fra telenor og skal på en ftp som har Ino kommer du ikke på pga en brannmur som sperrer det hele. Kan vel pent kjøre denne ftpen på andre porter? Prøv å kjør den på en port over 1024. Eller sperrer dem alt inngående trafikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå