boza Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hei Har fått tak i Dell Axim Pocket pc, og kjører win NT 4.0 m/sp6 men får ikke kontakta pda'en, USB og NT4.0 er jo forferdelig, men finnes det noen driver o.l ? Kan noen hjelpe meg? Mvh boza Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Er det ikke sånn at NT ikke støtter usb? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 USB støttes IKKE av NT 4.0, det vil kanskje bli støttet i en framtidig SP, men det er heller tvilsomt... Les mer her. Lenke til kommentar
boza Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 NT4.0 støtter ikke USB, men så fikk jeg høre at man kunne laste ned drivere?...Der jeg lurer på... Sjekker linken nuh, men takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 var sikkert det her du tenkte på: http://www.jungo.com/wdusb_nt.html Lenke til kommentar
boza Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Takk skal du ha, det var det jeg tenkte på. Men det koster flesk, så da driter vi i det. Men da finns det. Damnit skulle ha 1999$ for en driver på 10MB???...Sikko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå