jhnyb Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg bruker utorrent til å laste ned og opp filer. Jeg kan laste ned i 2 MB/s og opp i 400 kb/s. Selv om jeg begrenser begge disse 2 til 10 kb/s, så går det utrolig tregt for nettet. Lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å endre dette. De andre pc'ene på nettet fungerer normalt, men min pc gjør ikke. Takk for svar Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det flere maskiner på nettverket kan de ha skylden. Ellers sår det tregt om du installerer spill via Steam til tider. Lenke til kommentar
jhnyb Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Selv om de andre pcene er av, så vil det gå tregt. Og installerer ikke noe spill. Eneste jeg gjør er å prøve å surfe på nett Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 hva sier www.tptest.se ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Utorrent oppretter for mange globale tilkoblinger, ruteren din kveles. Utorrent -> preferences -> Bandwidth Hva er navnet på ruteren din? Lenke til kommentar
jhnyb Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Linksys WRT54G heter den Lenke til kommentar
jhnyb Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) hva sier www.tptest.se ? Den viste 17 mbit ta i mot og 3,5 mbit sende Endret 19. desember 2008 av jhnyb Lenke til kommentar
jhnyb Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Utorrent oppretter for mange globale tilkoblinger, ruteren din kveles. Utorrent -> preferences -> Bandwidth Hva er navnet på ruteren din? Jepp, var nok derfor. Fungerer nå selv med 80% opplasting på. thnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå