Jomzen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Sony tar ifølge ryktene for alvor opp kampen mot Ipod Touch. Les mer Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ehm, det der er jo ikke bilder da, men datagrafikk. Om det er slik den skal se ut, så synes jeg de i alle fall burde ha like tjukk ramme rundt hele skjermen, det ville skape mer balanse. Men corporate designers vet vel best? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er ikke bare Sony som kommer med touch Walkman neste år...SEMC har flere på gang! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den så meget delikat ut Lenke til kommentar
PaAra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det var da veldig stor forskjell på størrelsen når man holder den med frontflaten frem, i forhold til når man holder den sideveis. Fryktelig dårlige illustrasjons bilder, tviler på at dette er "foto Sony" med tanke på hvor amatørmessige de er. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ser god ut, men ipod har etablert seg og har for stor makredsandel for at noen klarer å være en reell konkurranse Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvis noen kom med en GOD spiller og økonomisk grunnlag nok, hadde Apple hatt grunn til å være redde. Håper dette er tilfelle, for iTouch er en råtten måte å presentere media på, med låsen til iTunes (jadda, jeg vet at det er noen få andre spillere i tillegg!), og en helt vanvittig mangel på formatstøtte. Lenke til kommentar
Panzers Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jaja. Da var det bare å børste støv av gamle "gode" SonicStage. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ikke en Walkman-mobil, men en vanlig Walkman? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jaja. Da var det bare å børste støv av gamle "gode" SonicStage. SonicStage har gått av med pensjon. De siste Sony-spillerne er åpen for kopiering direkte fra Min Datamaskin - eller ønsket programvare. De har også vært fantastisk gode med tanke på lyd og batteri - noe Sony alltid har vært kjent for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg