Slashderp Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hallo! Jeg har ikke fått sende e-mail fra www.hotmail.com på lenge etter oppdateringen ! Det har seg slik at når jeg skal skrive inn en melding på selve e-posten så kan jeg ikke skrive.. (Se bilde.) Det er bare grått over, selv om jeg tar inn e-post emne og alt så kan jeg ikke skrive. Jeg har skrevet til kundesenteret om dette flere ganger, men får ikke svar. Noen som vet hvordan jeg kan greie å sende e-mail fra hotmail? Tusen takk. Ps: Vet ikke om posten er feil eller hva den er, er litt ny her så. Men regnet med at det hadde med internett å gjøre .. Endret 19. desember 2008 av Bluth Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gå på innstillinger som ligger ett sted der hvor det står ditt påloggede navn. Så finner du fram til at du vil ha "klassiske" Hotmail og lagre. Lenke til kommentar
Slashderp Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Gå på innstillinger som ligger ett sted der hvor det står ditt påloggede navn. Så finner du fram til at du vil ha "klassiske" Hotmail og lagre. Dumt spørsmål, men kan du forklare hva jeg trykker på ? Jeg har engelsk hotmail men finner ikke denne klassiske hotmail endringen. (Sorry, er noob.) ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå