Gå til innhold

Gta IV Guide v0.5

Anbefalte innlegg

har hørt at man kan skru av den video capture greia (når du trykker f2 for å lagre film), den skal visstnok være en fps sluker...

Hvis du ikke bruker den så klart... For meg er det noe jeg må ha på, men om det kan ofres for noe fps, så skru det av ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No dice.

Funket ikke å oppdatere .net, ei heller G4WL. DirectX er oppdatert, det er også Flashplayer.

Prøvde med denne tweaken: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...81648&st=40 - den bruker 3-parts software som "optimaliserer minnet" :roll: - Den ser ut til å ha funket for mange, men ikke for undertegnede.

Har ingen textures, kun outlines av bilen til Niko, og noen streker her og der.

Kom ikke på det før nå, men har 2 stk Samsung 226BW kjørende, begge på 1680x1050. Kan det ha noe å si?

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar
Jeg merker 0 når jeg skrur av capture.

Det merkes for noen, men det gjør at spillet krever mindre. Med capture på så sitter hele tiden spillet å scanner "ingame" action.. som betyr at så snart noe innteressnt skjer, så setter den igang å ta opp. Så sier seg selv at den krever sitt. Men mest minne, så slår du av så får du mere minne å bruke.

No dice.

Funket ikke å oppdatere .net, ei heller G4WL. DirectX er oppdatert, det er også Flashplayer.

Prøvde med denne tweaken: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...81648&st=40 - den bruker 3-parts software som "optimaliserer minnet" :roll: - Den ser ut til å ha funket for mange, men ikke for undertegnede.

Har ingen textures, kun outlines av bilen til Niko, og noen streker her og der.

Kom ikke på det før nå, men har 2 stk Samsung 226BW kjørende, begge på 1680x1050. Kan det ha noe å si?

mvh

kjetilfb

Cacheboost og alt av 3parts programmer som folk TROR får spillet til å fungere bedre er bare en placebo. Kanskje man får 1fps gain her og der, men funker ikke noe serlig. Vent på Patch :)

Lenke til kommentar

Programmet gjør ikke annet enn å hente opp minne hele tiden, så hvis du i utgangspunktet har for lite minne, så er det veldig vanskelig å få spillet til å bruke MINDRE minne. ser du hva jeg mener?

Hvis du venter litt så kan jeg lage en ferdig commandline til deg :)

Aha! Værdt er forsøk....

commandline.txt

Lenke til kommentar
Programmet gjør ikke annet enn å hente opp minne hele tiden, så hvis du i utgangspunktet har for lite minne, så er det veldig vanskelig å få spillet til å bruke MINDRE minne. ser du hva jeg mener?

Aha! Værdt er forsøk....

Du sa jo nettopp at capture brukte minne, jeg sa at å slå av capture derfor kan være noe for folk med lite minne. Vi er jo enige, hvorfor diskutere videre?

Lenke til kommentar

Aha! Værdt er forsøk....

Du sa jo nettopp at capture brukte minne, jeg sa at å slå av capture derfor kan være noe for folk med lite minne. Vi er jo enige, hvorfor diskutere videre?

Beklager, du har helt rett!. Er mye posting her og div hjelping av folk på PM og msn , så blir litt mye rot :/

Lenke til kommentar
Fikseren

Torronto, admin på gtaforums har utalt seg at det kommer en patch veldig snart. Og den kommer til å fikse en hel del, så folk burde bare vente å se.

Har du en link til dette utsagnet, hadde vært interessant å lese hva fyren skriver.

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...