kjermy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 har hørt at man kan skru av den video capture greia (når du trykker f2 for å lagre film), den skal visstnok være en fps sluker... Hvis du ikke bruker den så klart... For meg er det noe jeg må ha på, men om det kan ofres for noe fps, så skru det av Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis du venter litt så kan jeg lage en ferdig commandline til deg Aha! Værdt er forsøk.... Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg merker 0 når jeg skrur av capture. Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 No dice. Funket ikke å oppdatere .net, ei heller G4WL. DirectX er oppdatert, det er også Flashplayer. Prøvde med denne tweaken: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...81648&st=40 - den bruker 3-parts software som "optimaliserer minnet" - Den ser ut til å ha funket for mange, men ikke for undertegnede. Har ingen textures, kun outlines av bilen til Niko, og noen streker her og der. Kom ikke på det før nå, men har 2 stk Samsung 226BW kjørende, begge på 1680x1050. Kan det ha noe å si? mvh kjetilfb Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg merker 0 når jeg skrur av capture. Det merkes for noen, men det gjør at spillet krever mindre. Med capture på så sitter hele tiden spillet å scanner "ingame" action.. som betyr at så snart noe innteressnt skjer, så setter den igang å ta opp. Så sier seg selv at den krever sitt. Men mest minne, så slår du av så får du mere minne å bruke. No dice. Funket ikke å oppdatere .net, ei heller G4WL. DirectX er oppdatert, det er også Flashplayer. Prøvde med denne tweaken: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...81648&st=40 - den bruker 3-parts software som "optimaliserer minnet" - Den ser ut til å ha funket for mange, men ikke for undertegnede. Har ingen textures, kun outlines av bilen til Niko, og noen streker her og der. Kom ikke på det før nå, men har 2 stk Samsung 226BW kjørende, begge på 1680x1050. Kan det ha noe å si? mvh kjetilfb Cacheboost og alt av 3parts programmer som folk TROR får spillet til å fungere bedre er bare en placebo. Kanskje man får 1fps gain her og der, men funker ikke noe serlig. Vent på Patch Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jau, kanskje hvis man har minimalt med minne. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Programmet gjør ikke annet enn å hente opp minne hele tiden, så hvis du i utgangspunktet har for lite minne, så er det veldig vanskelig å få spillet til å bruke MINDRE minne. ser du hva jeg mener? Hvis du venter litt så kan jeg lage en ferdig commandline til deg Aha! Værdt er forsøk.... commandline.txt Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Den legges i gta iv mappen, der gtaiv.exe ligger Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Som kun en ordinær TXT fil? Skal ikke kopieres i noen INI fil? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Du bare limer den inn der i mappen så starter du spillet Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Programmet gjør ikke annet enn å hente opp minne hele tiden, så hvis du i utgangspunktet har for lite minne, så er det veldig vanskelig å få spillet til å bruke MINDRE minne. ser du hva jeg mener? Hvis du venter litt så kan jeg lage en ferdig commandline til deg Aha! Værdt er forsøk.... Du sa jo nettopp at capture brukte minne, jeg sa at å slå av capture derfor kan være noe for folk med lite minne. Vi er jo enige, hvorfor diskutere videre? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Programmet gjør ikke annet enn å hente opp minne hele tiden, så hvis du i utgangspunktet har for lite minne, så er det veldig vanskelig å få spillet til å bruke MINDRE minne. ser du hva jeg mener? Hvis du venter litt så kan jeg lage en ferdig commandline til deg Aha! Værdt er forsøk.... Du sa jo nettopp at capture brukte minne, jeg sa at å slå av capture derfor kan være noe for folk med lite minne. Vi er jo enige, hvorfor diskutere videre? Beklager, du har helt rett!. Er mye posting her og div hjelping av folk på PM og msn , så blir litt mye rot :/ Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fikseren Torronto, admin på gtaforums har utalt seg at det kommer en patch veldig snart. Og den kommer til å fikse en hel del, så folk burde bare vente å se. Har du en link til dette utsagnet, hadde vært interessant å lese hva fyren skriver. mvh kjetilfb Lenke til kommentar
THacker Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 http://www.actiontrip.com/link.phtml?http:...ad.php?t=762088 Fant en fin guide her også med løsninger på masse problemer. har ikke fått testet noen av løsningene enda. - Jeg får "GTA4 har sluttet å fungere" rett etter "Play" i RSC. Her er mitt system Lenke til kommentar
THacker Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det noen med Acer Aspire 8930g laptop som kjører gta 4 ?? - Jeg trenger hjelp..... Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Blir det her riktig eller ? Dette funka ikke for meg, kan noen være så snill å hjelpe meg commandline.txt Endret 12. januar 2009 av Rune89 Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Bare jeg som får grafikkorrupsjon etter å installere 181.20 driverne fra nvidia? Jeg har et 8800 GTX, XP32SP3. Endret 12. januar 2009 av Bludd Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Bare jeg som får grafikkorrupsjon etter å installere 181.20 driverne fra nvidia? Jeg har et 8800 GTX, XP32SP3. Nedgraderte til 180.84 beta og korrupsjonen er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå