Gå til innhold

Gta IV Guide v0.5

Anbefalte innlegg

Hmm, Har ett problem skal teste noen Cheats fra http://www.cheatcc.com/pc/grandtheftauto4cheatscodes.html

Og får ikke skrivd på telefonen, hvordan gjøre jeg det??

Vet det står pil opp to ganger men hvis jeg gjør det får jeg først opp telefonen også går jeg til underste alternativ..

Noen som han en anelse??

[PC]

Har du trykket pil opp og så pil opp uten å trykke på enter eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å stille alt på max. Jeg hadde trodd at det skulle bli sånn rundt 5fps. Men det ble nok mere. Vil tippe at jeg lå på rundt 20. Men mindre når jeg var på broene mellom byene og kunne se mye . Men jeg kan ikke spille sånn. Lagga for mye.

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Den tweaken funka ekstremt dårlig her, da eg ikkje får starta spillet en gang etter å ha laget den.

Får bare opp: GTA IV FATAL ERROR: D3D reset failed - Please restart the game.

Andre med samme problem?

Lenke til kommentar
Den tweaken funka ekstremt dårlig her, da eg ikkje får starta spillet en gang etter å ha laget den.

Får bare opp: GTA IV FATAL ERROR: D3D reset failed - Please restart the game.

Andre med samme problem?

Fikk samme problem nå etter en reinstall av spillet (Pass på å ta skikkelig med backups om dere skal prøve mods :p).

Brukte dette uten problem helt til jeg reinstalerte nylig.

Lenke til kommentar
Glimrende guide!

Vil legge til at en driver til nVidia kortene ligger ute som fikser en del av problemene, spesielt til 7900gtx kortene, Driver ver.180.84

Problemene beskrevet av nVidia, har de kalt "missing texture issue"

Og vil si crysis krever mer en gta! :innocent:

Wow. Kanskje derfor gammel maskinen med 7900GTX (egentli et 7900GTO som er flasha til GTX) kjører det med feil

Lenke til kommentar

Kan vel konstatere at det ikke funker uansett, jeg fikk kjørt spillet med store vanskeligheter før jeg innstalerte 1.0.1 patch, nå får jeg samme feilmeldingen som karen over, oppsettet i seg selv burde jo holde til ok fps.

4gb(3,5) 1333mhz

2,6ghz @ 3,2 e6550 fra intel.

2x 7900gtx sli

Eller tar jeg grundig feil ?

vet det er gammle deler men det skal jo gli med mer en 15fps ?

Testa fps litt før det sa slutt.

2008-12-28 04:08:40 - GTAIV

Frames: 7 - Time: 785ms - Avg: 8.917 - Min: 8 - Max: 8

2008-12-28 04:13:26 - GTAIV

Frames: 39 - Time: 3240ms - Avg: 12.037 - Min: 10 - Max: 13

2008-12-28 04:13:32 - GTAIV

Frames: 78 - Time: 7348ms - Avg: 10.615 - Min: 8 - Max: 13

2008-12-29 21:37:01 - GTAIV

Frames: 1635 - Time: 45235ms - Avg: 36.144 - Min: 22 - Max: 57

Det rare er at jeg var stasjonær, inne i en byggning på alle de overnevnte testene!

Og fikk en litt ufin "dobbletskjerm" kan du si der jeg så det som skjedde i nuet, og det som skjedde for 5 sec siden ! x)

Dritt portering, her har ikke Rockstar gjort jobben sin. :hmm:

Lenke til kommentar

Har ikke vært å oppdatert denne tråden på lenge nå, men har i mellomtiden lest og gjort meg meget kunnskapsrik på gta iv via gtaforums osv, og finner det fasinerende hvor mye som kan gjøres for å få dette spillet til å fungere mest "optimalt" . Hvis noen har her har noen som helst slags spørsmål om spillet, noe som er feil, plages med eller noe!. Plis send en PM istedenfor å skrive på forumet :) så kan jeg hjelpe hver å en så fort så mulig!

Kan noen gi meg link til 180.84 driveren til 7900GTX til Win XP? Finner den ikke

driver

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...