Bjarnemann Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det hjalp faktisk litt Klarte å krabbe meg opp på en fps på 10 med en oppløsning på 1024x768. Men det jeg ikke skjønner, er at ifølge benchmarken så blir både minne, cpu og videominne ikke belastet mer enn 60% med 1024x668, render på medium og texture på low. Hvorfor blir ikke enhetene belastet mer enn 60% når spillet tydeligvis går uakseptabelt treigt? :S Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det hjalp faktisk litt Klarte å krabbe meg opp på en fps på 10 med en oppløsning på 1024x768. Men det jeg ikke skjønner, er at ifølge benchmarken så blir både minne, cpu og videominne ikke belastet mer enn 60% med 1024x668, render på medium og texture på low. Hvorfor blir ikke enhetene belastet mer enn 60% når spillet tydeligvis går uakseptabelt treigt? :S Tror det har mye med dårlig porting. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja dette var jo helt katastrofalt. Er ikke såå gøy å spille i 800x600 liksom.. >.< Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det funka, takk for tips og guide Null Problem, litt dårlig skrevet men hadde det travelt i øyeblikket Hehe, var flott uansett Men angående det å "lure" spillet ? Kan jeg lure andre spill på samme måte ? Flight Simulator X foreksempel, krever utrolig mye om man skal ha en del skyer å realitisk vær Lenke til kommentar
s0rland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Får bare opp dette når jeg setter inn disk 2? Hva skal jeg gjøre? ( det hjelper ikke å trykke på autorun.. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Får bare opp dette når jeg setter inn disk 2?Hva skal jeg gjøre? ( det hjelper ikke å trykke på autorun.. Får bare opp hva? Når du blir spurt om å sette inn cd 2, så gjør det, så trykker du bare ok på installasjon menyen Endret 20. desember 2008 av Rune89 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Nå kjører jeg alt på absolutt max ved å bruke den tweaken som er postet i første post, og nå oppleverer jeg nesten ingen texturproblemer eller noen ting. Helt ufattelig! Fungerte knallbra for min del Skyggene ble litt udetaljerte, men men, alt det andre ble nå kjempe fint Endret 20. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nå kjører jeg alt på absolutt max ved å bruke den tweaken som er postet i første post, og nå oppleverer jeg nesten ingen texturproblemer eller noen ting. Helt ufattelig! Fungerte knallbra for min del Skyggene ble litt udetaljerte, men men, alt det andre ble nå kjempe fint Skyggene er dårlige uansett. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ikke enig! I 1920*1200 ser de fine ut når du har på blur-effekten, men kun når du har på den... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ikke enig! I 1920*1200 ser de fine ut når du har på blur-effekten, men kun når du har på den... Hadde bare ikke blur-effekten blura hele bildet, men heller blura ting langt vekke og skygger osv. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er jeg enig i, og dette synes jeg egentlig er litt merkelig at R* har valgt den type løsning... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er jeg enig i, og dette synes jeg egentlig er litt merkelig at R* har valgt den type løsning... De har vært late i PC versjonen. Virker som de kun har sluppet den ut får å tjene en ekstra slant med penger. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er jeg enig i, og dette synes jeg egentlig er litt merkelig at R* har valgt den type løsning... De har vært late i PC versjonen. Virker som de kun har sluppet den ut får å tjene en ekstra slant med penger. De har nok det, + at det ble sluppet 1 mnd før jul for at de skal selge mere til jul. Sleipe rockstar, men har på følingen at det kommer ennå et nytt gta spill i fremtiden å denne gangen i vice city (Miami) Bare mye bedre utgave av det tidligere spillet gta vice city. Får håpe det blir bedre om det nå kommer da ;p Får vente 5 år, hehe Lenke til kommentar
OddBre Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har problemer her gitt... Alt fungerer bra (null lagg, ok grafikk, etc) bortsett fra at det er null sikt fremover (se vedlagt bilde) og har prøvd alle punktene i det første innlegget her... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det med å "lure" spillet slik at det blir bedre, fungerer det kun på noen grafikk kort? Forsto ikke helt... Har nVidia Geforce 9800 GTX, vil det være lurt å gjøre det da? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg skjønner ikke helt dette med commandline Er det når man høyreklikker på .exe fila og på egenskaper? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Skulle akkurat til å spørre om commandline... Kan noen gi meg det med teskje? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) arrgghhh Ok? Request: En guide som hjelper med commandlines og det å fjerne den Mb grensa... En e-klem til den som får til en enkel guide, gjerne på norsk... EDIT: Forstår ikke en drit! Jeg hadde 800x600, alt på low og view distance og alt det dritet på 5, og shadows på 0, og fikk average 28 komma noe fps... Etterpå prøvde jeg 1440x900 og texture quality på medium, og render quality på highest, og alt av view distance og det på 50, og fikk nærmere 29 i fps... Det er jo ingen fps forskjell på grei og elendig kvalitet! EDIT v2: Prøvde noe nytt... Først alt på det absolutt høyeste jeg kunne ha: 1440x900 Texture Quality: Medium Render Quality: Highest View Distance: 58 Detail Distance: 100 Vehicle Density: 100 Shadow Density: 16 Fps: 23 komma noe Prøvde etterpå det samme, men med oppløsning 800x600, og fikk 22 komma noe... Forstår ikke helt... Når jeg har view distance og alt det der på 0 eller 80, er det ca 1 fps forskjell, men fra 80-100 er det 8... Og lavere oppløsning, lavere fps... Endret 22. desember 2008 av Lolli Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Får prøve dette i morgen. Hva tror dere jeg kan oppnå? Min maskin: Intel E8400 3.0ghz, ATI 4870, 8GB (2x4GB) DDR2 1000mhz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå