gingur Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Dette har sikkert vært tatt opp før..? Men nå har jeg ikke tålmodighet til å sitte å vente på at sidene skal lastes... -hvis jeg søker.. Kvifor går det SÅ ufattelig treigt på DISSE sidene og ingen andre? Har en oppe flere sider/faner om gangen er det om mulig - enda verre! Lukke knappen slutter å virke men alt+F4 funker -som regel.. Sånn har det vært for meg de siste par årene, og kun HER og ikke på andre nettsteder.. Kanskje JEG som lager "kluss" m' høyreklikk o ny fane/vindu? Men har aldri fått tilsvarende probl på andre nettsteder med det. Er i ferd m å planlegge nytt PC-bygg. og da er jo ekspertisen her noe en må ta m seg..! Men tar ikke lang tid å "flykte" når hver NY sidelasting tar 2 min!..Og - Ja jeg har en "oppegående" PC Mvh GeirJ. Edit..: T o m det å "bla" tilbake er ei pine.. Endret 19. desember 2008 av gingur Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dette er noe bare du plagest med, sjekk opp med div innstillinger du har klusset med i ruter, nåverende nettleser eller generelle instillinger i nettverket ditt. Lenke til kommentar
gingur Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe.. Jeg har IKKE "klusset" m' noe, verken i router eller anna! Men har muligens posta dette på feil plass? Saken er som nevnt i forrige post: Hardware.no laster treigere/sinker maskina mer enn alle andre nettsteder jeg besøker... Funka bra i kveld rundt kl19.00, (med kun HW.NO oppe), så fant jeg noen inntr linker - ergo -nytt vindu, og kanskje enda en link - nytt vindu/fane, da begynner ting å gå veeeldig treegt. Spesielt hvis jeg her to sider fra HER oppe likt. Som nevnt - jeg har ei OK maskin, og bruker flere vinduer hele tida på andre sider, -og uten problemer! Mvh Geir Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Siden du sitter på en liten ISP er det godt mulig de ikke har valgt å peere med vår ISP. Dermed sendes du om utlandet selv om du skal til Norge. Så i så tilfelle må du nesten klage til leverandøren din, vi kan ikke gjøre noe med det. Forøvrig har vi en del problemer med serverparken vår, men vi regner med å ha en avklaring på den fronten nå når julen nærmer seg. Lenke til kommentar
gingur Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Takk for et litt mer utfyllende svar. Skal sies at fenomenet er verst om kvelden. Og- plagsomt er det.. Får vel leve med det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå