Gå til innhold

Hardware.no: Laster Treigt! hardware.no,forumet og alt under tek.no

Anbefalte innlegg

Dette har sikkert vært tatt opp før..? Men nå har jeg ikke tålmodighet til å sitte å vente på at sidene skal lastes... -hvis jeg søker..

Kvifor går det SÅ ufattelig treigt på DISSE sidene og ingen andre? Har en oppe flere sider/faner om gangen er det om mulig - enda verre! Lukke knappen slutter å virke men alt+F4 funker -som regel.. Sånn har det vært for meg de siste par årene, og kun HER og ikke på andre nettsteder..

Kanskje JEG som lager "kluss" m' høyreklikk o ny fane/vindu? Men har aldri fått tilsvarende probl på andre nettsteder med det.

Er i ferd m å planlegge nytt PC-bygg. og da er jo ekspertisen her noe en må ta m seg..! Men tar ikke lang tid å "flykte" når hver NY sidelasting tar 2 min!..Og - Ja jeg har en "oppegående" PC

Mvh GeirJ.

Edit..: T o m det å "bla" tilbake er ei pine..

Endret av gingur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe.. Jeg har IKKE "klusset" m' noe, verken i router eller anna!

Men har muligens posta dette på feil plass?

Saken er som nevnt i forrige post: Hardware.no laster treigere/sinker maskina mer enn alle andre nettsteder jeg besøker... Funka bra i kveld rundt kl19.00, (med kun HW.NO oppe), så fant jeg noen inntr linker - ergo -nytt vindu, og kanskje enda en link - nytt vindu/fane,

da begynner ting å gå veeeldig treegt. Spesielt hvis jeg her to sider fra HER oppe likt.

Som nevnt - jeg har ei OK maskin, og bruker flere vinduer hele tida på andre sider, -og uten problemer!

Mvh Geir

Lenke til kommentar

Siden du sitter på en liten ISP er det godt mulig de ikke har valgt å peere med vår ISP. Dermed sendes du om utlandet selv om du skal til Norge. Så i så tilfelle må du nesten klage til leverandøren din, vi kan ikke gjøre noe med det.

Forøvrig har vi en del problemer med serverparken vår, men vi regner med å ha en avklaring på den fronten nå når julen nærmer seg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...