Gaarulf Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Altså, jeg har nettop kjøpt meg en 24" skjerm som jeg har tenkt til å bruke som main skjerm. Er det da mulig å kjøre en 19" ekstra (helst i egne programmer, slik at oppløsningen blir rett?) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så lenge du har to stykk utganger på skjermkortet burde det gå fint å kjøre to skjermer, kan dog ikke svare på spørsmålet om oppløsning, men tror du kan makse ut oppløsningen på begge skjermene. Angående å kjøre 19" i egne programmer så skjønte jeg ikke helt hva du mente med dette? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Det jeg mente var : Om jeg kjører 24" i 1920 x hva enn det er kjører 19" da 1240x1024 eller vil den bli "windescreen" å bli veldig rar I såfall, finnes det da tillegsprogrammer som lar meg kontrollere de to skjermene separat? En annen ting om 3dparts programmer. Er det mulig å "låse" den ene skjermen, slik at jeg må trykke en knapp eller noe for å gå over til den andre skjermen? Kjipt å havne utenfor skjermen når man spiller etc. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det jeg mente var :Om jeg kjører 24" i 1920 x hva enn det er kjører 19" da 1240x1024 eller vil den bli "windescreen" å bli veldig rar Tror du kan kjøre native oppløsninger på begge skjermer men skal ikke si meg helt sikker her. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det jeg mente var :Om jeg kjører 24" i 1920 x hva enn det er kjører 19" da 1240x1024 eller vil den bli "windescreen" å bli veldig rar Tror du kan kjøre native oppløsninger på begge skjermer men skal ikke si meg helt sikker her. Med NVIDIA kontrollpanel kan du hvertfall det. I spill blir det låst til en skjerm, den andre blir mer som et utvidet desktop, lettere å multitaske. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Gopox Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det er verdt å merke seg at det også finnes programvare som gir bedre funksjonalitet med flere skjermer. Jeg vet at bl.a UltraMon er er god på slikt. http://www.realtimesoft.com/ultramon/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå