McBitch Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg kan faktisk ikke helt se hvordan det at en jente puler mye rundt skal være så "bra gjort" med tanke på at det er verdens enkleste ting for en jente å få seg et ligg, spesielt om jenten er noenlunde mindre stygg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det virker som hver gang noen nevner et problem med å pule rundt, så er det ikke et problem med handlingen men heller andres aksept. Det sementerer egentlig mitt inntrykk av at det er helt ålreit å gjøre, så lenge den man er sammen med ikke er typen som dømmer eller tror at tilfeldig sex betyr at en krangel vil føre til utroskap. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det virker som problemet ditt er med deg selv og ikke med livsstilen. enig Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Gjør man det for å få validering av andre, som du selv beskriver at du gjorde, så har jeg liten respekt for det. Gjør man det derimot fordi man rett og slett liker det osv, så bryr jeg meg ikke. For min del er det egentlig begge deler, akkurat der og da, spesielt hvis jeg har tatt et glass eller ti, får jeg bare plutselig kjempelyst, og før jeg vet ordet at det har jeg gjort det nok en gang. Både rett før og rett etter føler jeg meg "bra", men litt etter og nå føler jeg meg mildt sagt rævva... verste er at alle vet det men som folk sier, er vel bare meg selv jeg har et problem med Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg synes at sex er noe man gjør, en handling, som absolutt ikke trenger å ha følelser involvert. Noen sa at det er som en intim måte å klø hverandre på ryggen. Det er jeg forsåvidt enig i. Sex er å kose seg. Ikke å gi bort sjela si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå