Alastor Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, spørsmålet står i emnetittelen, kan noen hjelpe meg med å finne noe slikt? Jeg trenger ingen diskusjon på dette, da jeg vet hva min tolkning av forbrukerkjøpsloven er. Alt jeg ber om er hjelp som backer opp synspunktet mitt . Lenke til kommentar
Loko Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kan du ikke bare bruke selve definisjonen på hva en mangel er? Og så argumentere at det er endringer gjort i etterkant av kjøp som har påvirket tilstanden. Kan dog være litt værre å dokumentere at det er gjeldende rettspraksis. Du kan jo evt ta kontakt med forbrukerrådet og høre hva dem mener, slik at du evt kan bruke dems uttalese i argumentasjonen (ikke det at det blir så veldig mere troverdig av den grunn ). Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ikke at det hjelper deg da jeg ikke husker saksnummeret, men jeg har lest en FTU-avgjørelse der de i agrumentasjonen for avgjørelsen fastslo at siden maskinen fungerte etter at det hadde blitt kjørt gjenoppretning så lå ikke ansvaret hos innklagde; samt at problemene mest sannsynligvis kunne tilskrives klager. Synd at det er så knotete å søke hos FTU på saker. Får begynne å lagre alle sakene jeg leser. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg minnes også dette, men fant ikke saken... Om noen finner den, link den gjerne hit . Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://ftu.waspx.net/index3.asp?Saknr=20050503 Sjekk denne. Burde være grei nok til å dokumentere at det ikke er en mangel på pc'en om feilen rettes etter å ha kjørt recovery. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har den saken liggende i favorittene i IE på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå