Jørgen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Maskinen skal stort sett brukes til å surfe på nettet, se filmer, skrive lange og heftige innlegg på diskusjon.no, nettpoker, skolearbeid, muligens kjøre et spill som FM. Jeg trenger med andre ord ikke en bærbar som kan kjøre WoW eller et krevende spill. All hjelp tas i mot med åpne armer. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Asus Eee 1000h hørtes perfekt ut til ditt bruk. Bestillte denne selv i går: https://prisguiden.no/product.php?productId=101040 Lenke til kommentar
jch Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 slenger meg på denne tråden. er på jakt etter pc til dama, og da det har seg slik at jeg kan særdeles lite om pc`er må jeg nok ty til hjelp. Planer om å bruke 4000 + - Den skal brukes til skolearbeid, film, musikk, internett og bilder. Og haken er at den helst ikke skal være en såkalt minipc. Noen som har et forslag eller to å komme med? På forhånd takk! Lenke til kommentar
jch Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 oppjusterer busjettet til 5000.. noen som vet om en ok pc til den prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå