unwill Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg trenger en liten lydfil av en melodi som jeg ikke vet navnet på. di di didi didi di di di di di... uff da, det gikk ikke bra. Det er en melodi med ca 11 toner... (ingen musikalsk geni så litt avikk blir det). Den blir brukt når noen "dør", gjerne på tegnefilmer som Tom og Jerry eller Lonely toons... ja, vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre... kanskje noen forstår? Isåfall hva heter den? Eller kanskje noen skjønner hvilken melodi jeg mener, og kan forklare den enda litt bedre enn meg ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 samme som jeg spurde etter for lenge siden...Amazing Grace. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Takk for hjelpen, men det er desverre ikke den jeg mener... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 åh, jeg vet hvem du mener.. duh-duh-duduh, duduh-duh-duh-duh-duh-duh.. <--jepp det er sånn den er! Er en eller annen passe kjent symfoni.. Er omtrent kjennetegnet på begravelse/død.. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 skjebnessymfonien av beethoven? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Tror vifteovn baklengs skjønte hva jeg mente... tror ikke det er skjebenssymfoninen, er ikke den dudududu damdamdamdam... ? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hadde den som ringetone på min gamle 3310 når han pappa ringte før, skal sjå om eg finner tonane.. trur den blei kalla "death" Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hey! gjett åssen sang dette er da....duh duh duh duh duh duh duh duhhhhhhhhhhhh duh duh duuuuuuh duh duh duuuuuuh duh duh duh duh duh duuuuh..den som greier å gjette det skal få 100 spenn av meg Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hey! gjett åssen sang dette er da....duh duh duh duh duh duh duh duhhhhhhhhhhhh duh duh duuuuuuh duh duh duuuuuuh duh duh duh duh duh duuuuh..den som greier å gjette det skal få 100 spenn av meg Tippern heter dududuhuhuh Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Funeral march / sonata op. 35, Nr 2 av Chopin ? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Funeral march / sonata op. 35, Nr 2 av Chopin ? Vedder en sofftis på at det er den ja. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Begynt å insett at det ikke går an å nynne på et forum ja? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Funeral march / sonata op. 35, Nr 2 av Chopin ? Takk, det var den... Du er god! Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hey! gjett åssen sang dette er da....duh duh duh duh duh duh duh duhhhhhhhhhhhh duh duh duuuuuuh duh duh duuuuuuh duh duh duh duh duh duuuuh..den som greier å gjette det skal få 100 spenn av meg Er det den kjente joiken som alle kan? Men mer sån her da: lå lå lelå lelå lelåå lelelåla lå lå lelå lelåå lelåååaa ... osv? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Funeral march / sonata op. 35, Nr 2 av Chopin ? Takk, det var den... Du er god! Takk for det...har den selv..er veldig mektig musikk . Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hey! gjett åssen sang dette er da....duh duh duh duh duh duh duh duhhhhhhhhhhhh duh duh duuuuuuh duh duh duuuuuuh duh duh duh duh duh duuuuh..den som greier å gjette det skal få 100 spenn av meg Åh! Åhh! Barcode Brothers - Dooh Dooh!!? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hey! gjett åssen sang dette er da....duh duh duh duh duh duh duh duhhhhhhhhhhhh duh duh duuuuuuh duh duh duuuuuuh duh duh duh duh duh duuuuh..den som greier å gjette det skal få 100 spenn av meg Er det den kjente joiken som alle kan? Men mer sån her da: lå lå lelå lelå lelåå lelelåla lå lå lelå lelåå lelåååaa ... osv? Sami Ednan heter den Noe i den dur iallefall Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hey! gjett åssen sang dette er da....duh duh duh duh duh duh duh duhhhhhhhhhhhh duh duh duuuuuuh duh duh duuuuuuh duh duh duh duh duh duuuuh..den som greier å gjette det skal få 100 spenn av meg Er ikke Homer Simpson som prøver seg på en rap da og du har postet refrenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå