sverreco Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg ringte motorola og spurte hva forskjellene mellom t720 og t720i var, og de var: i har ikke e-mail, har kun 100 navn, ikke voice notes, kun 5 stemmeopprigninger og kun 200 kb minne til javaspill. Men den har MMS, kamera, og mer minne til bilder. Konklusjon: Hvis du har tenkt å bruke kamera og mms, er i telefonen til deg, men hvis du trenger mer javaminne, flere kontakter i adresseboken, voicenotes, kjøp t720. Sverre Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 da har eg faktisk gjort det rette valget, men er her ikkje MMS på den uten I asso.. jajja, hadde nok ikkje brukt det nokke særli hadde eg hatt det, koster så masse $$$ Lenke til kommentar
corcky Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Stemmer det, men selges t720 fortsatt? Trodde den var byttet ut med t720i. 2500 kroner for en t7201 med kamera er billig. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 t720 skal selges viderwe saa lenge lageret varer. Men det gaar vel ann aa flashe en t720 til aa bli t720i, med det samme minnet osv?....... eller? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 det er ikke mindre minne på t720i enn på t720.. Men det er mindre disponibelt minne... Det vil si at mms og kamera -programmene tar en del plass... Jeg vet ikke om det går ann å flashe, men du får uansett ikke mer disponibell plass - i og med at dette da blir brukt til programmene for kamera og mms.. Det er det jeg har hørt... dette er selvsagt ikke noen fasit:) Lenke til kommentar
Evil Master Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 t720 skal selges viderwe saa lenge lageret varer. Men det gaar vel ann aa flashe en t720 til aa bli t720i, med det samme minnet osv?....... eller? Nei det går ikke an å flashe en T720 til en T720i. Det er nemlig en HW messig forskjell. Dersom noen nevner at det er mulig å oppgradere til i så er det snakk om en HW oppgradering. Dette koster ca 500,- eks mva hos enten Zodiac i Oslo eller Nordialog i Trondheim. Da blir det byttet hovedkort. Evnt kamera og ekstra batteri kommer i tillegg. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå