ovzer Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Oi! Jeg prøvde igjen nå, og ville se hvor lenge jeg kunne holde pusten. I forige side hadde jeg 2:30, og nå klarte jeg 3:40! Storfornøyd! Er bare 16 år, og har trent lite på å holde pusten, men jeg trener mye kondisjonsidrett. Åh, nå er jeg glad Slo bror min og greier Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Haha, ville bare prøve for moro skyld nå nettopp å se hvor lenge jeg greide å holde pusten, og tok ny rekord på 3:01!! Hadde aldri trodd jeg skulle greid det, forrige rekorden min var på ca 2:30 som jeg tok i et badebasseng i Australia for 2-3 år siden... Har ikke gjort noe forsøk på å slå det siden, kan vel egentlig ikke si at jeg har slått den siden det var i ett badebasseng, men uansett, er fornøyd med 3:01 Lenke til kommentar
alexanderbk Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 ÅHÅHÅHÅ,,,,,,,, Jeg prøvde nettop å holde pusten. har ikke gjort det siden jeg var 9 da jeg greide 1:59. Nå greide jeg 2: 18:39. jeg er fornøyd til å være så ung som jeg er. Lenke til kommentar
Tay Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Øver ikke , så er fornøyd med 1:32 Skal slå den snart! Lenke til kommentar
alexanderbk Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Øver ikke , så er fornøyd med 1:32 Skal slå den snart! det tar ikke lang tid før man tar igjen sin gamle. (hviss man øver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå