hessel Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Ja, har trent i mange år med å holde pusten. Holder også pusten når jeg styrketrener. Det gir sikkert bra lungekapasitet. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Wow, du har en rar hobby... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du har en normal hobby, det ekke alle som driver med fotball vettu. Noen folk liker å drive med andre ting. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg klarte nettop 2.40 Fornøyd jeg helt til broren min kom og slo meg med 3.31... :\ Men jeg skal slå han uansett! 4 min. here we go! Ehh.. ø. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Hehe... stå på, guttær! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Omg, trådstarter. Du er gal! Selv greier jeg ikke mer enn 1.30 minutt. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Dere får stå på med treningen! Gleder meg til å se videobevis når dere slår mine 5:25. LOL! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har i det siste drevet litt med dette faktisk. Klarte vel noe over 3 minutter under vann, men ikke i beveglese. Vet ikke helt hvor lenge i beveglese, men lengde under vann er vel ca 40 meter. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dere får stå på med treningen! Gleder meg til å se videobevis når dere slår mine 5:25. LOL! Easymode hehe, nei. Tror det kan ta sin tid. Hvor lenge har du øvd? flere år? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 IKKE SVIM AV NÅR DU ER ALENE!!!!!!!! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) har du noen tips for å øve? foresten, slo rekorden min. 3 min og 6 sek! i basseng for to uker siden! : D Endret 10. mars 2009 av langskalle Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) I går så vant jeg i å svømme lengst under vann på skolen Endret 10. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
hessel Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 har du noen tips for å øve? Som regel kan man holde pusten lenger når man ikke er i vannet. F.eks. når du ligger rett ut på ryggen på senga eller i sofaen. Husk: det er ALDRI farlig å holde pusten "for lenge" når du ikke er i vannet. Dette fordi kroppen alltid vil begynne å puste før du dauer. Kan hende du begynner å bli svimmel, og i verste fall kan du svime av, men kroppen vil alltid sørge for at du puster igjen. Derfor er det altså aldri farlig å holde pusten lenge i f.eks. senga. Selv har jeg trent så mye på dette at jeg aldri har vært i nærheten av å besvime eller bli svimmel. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 No pain no gain. No brain no pain. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Cred, stor respekt for deg. Jeg klarer å holde pusten i 35 sekunder max, å da holder jeg på å går i vei nesten. Nei, må si jeg ble skikkelig imponert nå ass. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har du noen teknikker når du drar inn luft? eller drar du alt du makter inn? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg puster rolig/sakte og holder kroppen rolig i minst 10 minutter før jeg skal holde pusten. Rett før jeg skal holde pusten puster jeg 4-5 raske ganger (helt ut og helt inn), før jeg siste gang trekker pusten HELT inn og holder. Jeg har jo trening med dette over flere år, og det sies at det kan være litt ubehagelig for "nybegynnere" å trekke pusten HELT inn før man holder. Men uansett: jo mer luft du trekker inn i lungene, jo lenger kan du jo holde pusten. OBS: gjør dette aldri under vann alene. Gjør det heller på sofaen eller i senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå